`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 6
累積人氣: 19432

  

 

♥ 2010 年 5 月 30 日  星期日 ♥

 
   

原來honey送俾我個份禮物效果幾好嫁啵*0*

好熱好熱好熱/_\

 

 

♥ 2010 年 5 月 29 日  星期六 ♥

 
   

My 18th Birthday

首先祝同我同年同月同日生既leung wing ho生日快樂

嘩!!我甘快就18歲啦!!!不過我依然俾多數既身邊朋友年輕

媽媽成日話我 : 你都甘大個;唔好甘低b好冇?-.-

我每次都會話 : 我細b得起;你又吹我唔漲呀=P

哈哈哈!!!冇錯!!!就算18歲啦;都無阻我繼續低能落去!!!

*******************************************************************************

5點幾整野;突然落大雨天公不造美

6點幾出門口;上車個陣對腳溼哂-3-

7點到荃灣:)去m記食少少野等瑞萍放工

honey份禮物我地硏究左好多耐先知原來唔係用黎變直髮既

8點幾齊齊去影貼紙相影左2部機:P

佢地好high-.-反而我high唔起-___-點解會甘?

d相唔見得人xd因為d相high過頭好奇怪xd

10點幾先去打邊爐好肚餓呀^_^

點野食點野食點野食點野食好似餓狼甘係甘食:P

之後又影相;12點幾埋單走人;食左$475!!!每人$95

因為honey;阿芹;瑞萍都要返屋企;所以冇得去玩盪鞦韆

不過今晚已經好開心好滿足lu

12點幾去搭車;1:30返到屋企即刻沖涼之後用電腦lu

出席既姐妹們有:honey;阿芹;曉紅;瑞萍

希望下年會開心;心想事成;萬事順利啦

★爸媽*18年來很感謝你們對我的愛護
★弟弟*雖然我有時真是打從心底討厭你-__-
不過也感謝你同時帶給我快樂
★朋友們*感謝你們時常開解我的心事而且哄我笑
★I LOVE YOU ALL!!!

★這刻我想親身致謝  往昔你真心的愛鍚
從未離開拖緊我 走過黑夜  而使我更學會獨立些

 

 

♥ 2010 年 5 月 28 日  星期五 ♥

 
   

★kit;18歲生日快樂

距離生日還有2

現在只希望快樂就好  因在聯絡朋友方面我快變瘋子

分手不是唯一出路,死執不放卻是死路。(素黑 好好愛自己)

怎樣好像說自己一樣  曾經我也愛著你而且不願放走你

 
 
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 349 | »