|
本來較左鬧鐘11:45起身;不過完全冇理繼續訓/3\
約左小紗baby 1:30會去搭車;點知我1:30先起身/_\
sorry baby*即刻整野2點出門口搭車出西九龍行街
有個傻婆食左野冇幾耐又話肚餓又走去買野食野飲xd
baby啊*手拖手甘行街個感覺真係唔錯;你估我地可唔可以一直拖到老呀啦?
係甘行都係想買鞋同裙褲多-.-支指甲油買左唔岩心水半價買俾左小紗-v-
行街突然聽到一樓好大聲;好似8婆仔甘係甘望xd
問左個婆婆先知原來係d咩支持政改;我會覺得即係講緊廢話啦佢地-.-
班人好激動;我係度諗佢地會唔會突然打交嫁呢
所以我地一直都企到好開因為d人可能會打交飛埋黎整到我地xp
5點幾去食m記 以為唔夠飽點知最後都好飽-3-
走個陣打左俾阿熙:p其實你係咪覺得我係附近好奇怪?
出到葵芳又好想買書-3-85折真係好吸引!!!見到裙褲又想買-.-
小紗終於買到袋 傻婆你今日滿足哂我既行街癮
9點幾去搭車*其實行左成日我一點都唔攰仲好想行
我肯定係因為太耐冇行甘耐所以先甘
差唔多日日係屋企想行街想到發癲甘制
今日甘行完應該可以止到幾日癮XD
落車之後去搵阿囧攞7-11印花同傾計
坐左冇半個鐘就俾蚊咬啦 我果然由細到大都好受d蚊歡迎
之後即刻衝返屋企沖涼睇電視用電腦
♥小紗baby我愛你 記住我地之間既承諾啊
|