|
★hey ! 先生 我唔講自然有我理由 唔係靠惡係甘問就得好冇?
仲有封信 其實你係咪唔明我打咩-.-?
點解又叫我去你嗰邊?! 我第一個反應係唔可以!-__-
仲有樣野 唔知係咪我feel錯-.- 我成日覺得你d信既背後仲有好多意思
而且仲要係嗰種 : 嘩!!你好恐怖(好似會食左人既怪物甘) 之後我會有危險甘
我係咪謂得太恐怖? 好似係又好似唔係-___-
★曉紅快d返黎啦 我好需要你俾力量我
★唉 一諗起婆婆琴日個樣......又變淚人 
★我發現原來我都算係宅女orz
★都係覺得電車男日劇版好睇d-.-
★d頭髮變左旱災區orz
唔通要我去返uncle個間整負離子先得?!好貴wo
|