每年既中秋節個個都好開心
但係我就次次都唔開心 年年問阿媽可唔可以出去同同學玩,慶祝中秋節, 次次佢都唔準我去玩
但係我就次次都唔開心
年年問阿媽可唔可以出去同同學玩,慶祝中秋節,
次次佢都唔準我去玩
好唔開心ToT......無人會明白我兒家既心情=[
屋企得我自己對住部電腦過中秋
小學既時候就諗可能自己太細過
阿媽先會唔比我去玩姐
點知兒家讀中學佢都一樣唔比囉
次次佢都同我講:中秋節又點,去玩黎做乜
搞到我唔開心兼失望
點解人地就可以去玩
而我就唔得,每年都要同部電腦過
我會問自己
點解我年年都要咁孤獨,
我真係好想無左中秋節
等我唔洗年年都咁唔開心
9/9係我唔會忘記既一日
好多謝你地同我講Happy B-Day
好開心呀,多謝晒呀
夜晚同Daddy&Mummy去左食元綠壽司
好開心囉=]=]
番到屋企澡涼
之後就狂覆facebook既comment
好累呀,不過就好開心
今年係我最開心既生日囉=〕
最後同你地講多次多謝曬你地既祝賀
跳完海既2日後
有小小唔舒服
初時就頸痛,頭痛,手痛
之後就大傷風,咳
咳到死下死下
狂流鼻水
渾身不自在,真辛苦呀