|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 30 日 星期一  |
28-29/8/2010  |
分類: 未分類 |
星期6同日去左乘風航
好開心,一上船就要除鞋換衫
之後就講解,跟住就開始玩
每個games都好好玩
特別係跳水果個,跳果陣好high
玩左5個games之後就休息
再玩埋空中飛人同揸快艇
跟住就煮飯,執野
之後又再同其他人玩
星期日
7點起身游早水
之後食早餐,執野,洗野
之後就去跳水
愈跳就愈高,真high
有D人驚到唔敢玩
玩左1.5h後就游水到碼頭
船同碼頭距離好遠,所以有人幫下我地
之後就搭快艇上番船
之後就食lunch
食完後清理所有船上既野
之後等隻船駛番去上船碼頭
D風好大同埋個浪都好大
我地訓係甲板道吹風+訓教
終於到左碼頭
落船果陣同D船隻人員講bye~bye
搭緊車番藍田果陣唔舒服
番到屋企就食藥+訓教+沖涼
|
2010 年 8 月 24 日 星期二  |
無聊中  |
分類: 未分類 |
今日同梁子晴BB去田徑
我就無跑..就係道等佢2粒鐘
2個鐘裡面,係道聽歌同玩電話
悶死人,終於到6:00啦
一齊搭89,番屋企
部車好多人囉,又好凍添
落左再轉MTR番藍田
之後再去KFC買晚餐食
|
2010 年 8 月 20 日 星期五  |
| 無命啦 |
分類: 未分類 |
琴日又去左跑步,
係巴士道見到落緊雨
好開心...
之後換完3,等miss黎
又係到跑,跑,跑,
做完熱身,無神神去跑樓梯
無曬氣同力啦
最後差唔多完果陣
miss又無神神叫我地跑
搞到我想嘔添
又落雨..走去搭89
好多人係到,,
中途有條粉腸打黎玩電話
話請人做野,佢都痴痴地線
打左4次來,仲問我幾多歲,哈哈
無幾耐又有條粉契打黎唔講野,玩電話
|
|
|
 |