今日搭MTR到沙田跑步
係火車道太多人啦
所以要逼係門口道
之後梁子晴用手拍我果頭
點知我撞左落塊玻璃門道囉
好痛呀,我記住你呀,我要報復
跑完步之後去搭巴士
上到車之後發覺唔見隻公仔狗,好唔開心
之後係到食野同飲野
之後無野做就同張善兒坐係最後果排玩彈彈波
好低能呢!!!點知佢大力得濟,彈左出去
搞到個波係巴士道彈下彈下
我等佢部車停左,我即刻汁番囉
玩到落車......
今日又跑完步啦
隻腳痛到痺囉
明明走過陣都無落雨
點知無神神係鑽石山落鬼咁大雨
我又無帶遮bo
張善兒又遮但係好細
所以我差唔多成身濕曬
琴日同梁子子及張善兒係apm食野
之後有2條友走過黎講耶穌
仲派左傳單黎叫我去聽耶穌
搭車去沙田跑步
太陽熱到令我溶
4:00就好想快D到6:00
跑到虛脫啦,無曬氣啦
惟有同張善兒一齊慢跑
走過陣3條友仔盲鐘鐘去搭巴士
之後見到落雨..........
3個人係巴士做唔同既野
張善兒係到打NDS,梁子子係到聽歌(唔知係咪),我就係到聽歌及玩電話
點知部巴士凍到不得了,熄左都咁凍,惟有等落車