今日好似过得好快,,,
生物堂,又 Z2z...
家政,,太好,整暑仔燜鷄翼^^ 好味,,
LS堂,,好鬼曾吳国雄姐~
週會,睇師生足球賽!!
最後老師贏左,,,
放學基基上梨教數學,6:00先走
不過都仲有2樣功課未做,做死人啦-___-
最慘系仲有70幾篇啟慧,同11月既english builder未做T_T