_____♥_____Love • ching}"
2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


Chrisymas Party~ 分類: 未分類

哈哈,15日無打QOOZA..

christmas party不好玩啦!!

中正文真喺好蠢呢,擺得打橫就有距既理由,

點可以睇都唔睇就張D嘢打直呢!!!- -

同婷去toilet,翻到去D嘢食無曬,

靜喺食左粒朱古力,好肚餓T_T

聽唱歌,我地班好廢呀,,班班都載歌載舞~

1:00走,去睇新月,超好睇!!

Eclipse(月蝕)話大約明年6月30好上映,,好期待^^

起碼2011年先上映埋個第4:Breaking Dawn(破曉)...

不過飾演奸殭屍Victoria會辭演第3集呀!

 






訪客留言 (返回 cst_fd 的日誌)


TeresaTinG 於 2009-12-21 12:14 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oo941024 於 2009-12-20 11:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



minna_ting 於 2009-12-20 06:20 PM 發表:
comm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeKaKi1314 於 2009-12-20 02:36 PM 發表:
c0mm3nt``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KOEY20011130 於 2009-12-20 01:57 PM 發表:
cMcM`;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



phoebe9502 於 2009-12-20 10:24 AM 發表:
你心口隻野系咪同我地一樣?-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVERz_Ming 於 2009-12-20 08:51 AM 發表:
C0MMENT
咁米餓親囉?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dennis3129 於 2009-12-20 01:25 AM 發表:
Comment"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lhy_0109 於 2009-12-20 12:15 AM 發表:
c0m23n+`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xXangelXx 於 2009-12-20 12:14 AM 發表:
1;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cst_fd
暱稱: ___Ching}"
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很寂寞呀,誰來打救我!
Chrisymas Party~
2009-12-04
我有點後悔....
2009-11-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言