_____♥_____Love • ching}"
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


我有點後悔.... 分類: 未分類

金朝..婷婷"吾舒服",所以冇番....

不過lunch番番梨,

真系thank you晒呀,,要拎咁多野番梨....

不過系我f.1-f.3食過最好既lunch!!!

黃弟堂好悶呀,,系咁訓Zz

哈哈,,延伸,去禮堂玩,

我地都冇玩,系咁叫人吸印仔,哈哈,

有3角豬古力..XD






訪客留言 (返回 cst_fd 的日誌)


lhy_0109 於 2009-12-03 09:10 PM 發表:
c0m23n+`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVERz_Ming 於 2009-12-03 08:48 PM 發表:
COMMENT
3角豬古力好好食- -!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lawkawai 於 2009-12-03 05:51 PM 發表:
d襟章好靚
但無得去玩...
comment:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



phoebe9502 於 2009-12-03 02:53 PM 發表:
c0mment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xXangelXx 於 2009-12-02 11:29 PM 發表:
halo (:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kary2001520 於 2009-12-02 11:24 PM 發表:
`cM;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeKaKi1314 於 2009-12-02 10:49 PM 發表:
c0mm3nt``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qwertyuiom 於 2009-12-02 10:10 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



minna_ting 於 2009-12-02 10:01 PM 發表:
為左你..死都要番黎啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,,,你最好啦!!=] 
Posted at 2009-12-02 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



minna_ting 於 2009-12-02 10:01 PM 發表:
comm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cst_fd
暱稱: ___Ching}"
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很寂寞呀,誰來打救我!
Chrisymas Party~
2009-12-04
我有點後悔....
2009-11-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言