金朝..婷婷"吾舒服",所以冇番....
不過lunch番番梨,
真系thank you晒呀,,要拎咁多野番梨....
不過系我f.1-f.3食過最好既lunch!!!
黃弟堂好悶呀,,系咁訓Zz
哈哈,,延伸,去禮堂玩,
我地都冇玩,系咁叫人吸印仔,哈哈,
有3角豬古力..XD