| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 9 月 28 日 星期三  |
| 哈哈~ |
分類: 未分類 |
今日幾好~ 心情唔錯~
上d無為堂就訓下~聽下書~
今日第一日~番人補習./.
感覺好輕鬆. d人全部都唔黎~ 一定係驚左我啦~
下星期一冇假放囉~ 咩事先~?!
點歌點歌~ 限日~
仲有仲有~ 換左張傻仔相~ haha~
|
2011 年 9 月 27 日 星期二  |
| @@ |
分類: 未分類 |
今日好開心~冇功課~
原途撞到好多人~ 痛吧~? haha~
好奈冇打太鼓~ =廢了~
玩左場久違ge鼓機~ 進步了~
番去做ppt~ hea左超奈~ 做豆先生~ ><
係咁啦~ 聽日第一日番工~yaya~40/h~
|
2011 年 9 月 26 日 星期一  |
| 2011-09-26 |
分類: 未分類 |
心情唔多好~ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 110 | »
|