08//////06/////07
今日放假,,,,,[[教師發展日]]]]???
7點幾起左身..聽歌..再訓過xDD
唔之做咩好???
下大大大大大雨...又淋了一點點點的雨...
一點點的水珠__________*很美...>.<
17::10表哥過左黎...
都係唔之佢做咩...?????
又訓左教_______*****
呀媽好早番黎////*
冇野好做啊...///////
[[看通__________}*一切... *