9**6**07
11:3O________*去覆診...[[又睇E生//
搭巴士去...
唔G點解..望出去...
個玻璃窗就係咁...
勁無奈... ><
睇完E生..
同呀媽食野..行左一陣街....-3-
15”30走LOL...
要學琴...=.=
又一張**搭車既無聊之作...xDD
番到屋K..Msn..xDD