哇哇哇哇u0u嘔到牙..琴日7點幾訓都今
朝10點*_______*救命>3依家超級''累''
琴日1朝早-晨早留留}嘔?囉好辛苦`真係
唔明冇啦啦嘔乜姐:[ 呀!可能因為夜媽媽
陣吃左*杯Haagen-dazs?雪糕#前幾日又去左
燒BB~可能啲野怏得仔``燒得唔好!未熟就
吞左落肚wow:[:[:[:[:[:[:[:[;[:[:[;[:[;[;[:{唉! 總
知就無言. (好彩今日冇足球比賽-
唔驚俾d姐妹gup哂仔>3自己就癱係張床
道死死下*可惜去唔到月會)