=感情方面唔提le..好唔掂牙@冇結果唔想冧-仲愈黎愈淡=
今次第1次為朋友寫既
自從我食物中毒"大家就咁fd@點解?我
都唔知>淨係好唔鋸x.諗極都諗唔番係
我做左d乜..1見面就d3ad Air` 冇野講*
出左d咩問題搞到宜家感;[佢仲要做d野
咁唔順眼-超級討厭個撚樣/m\ 但係分開
又太誇啦下馬u0u 雖然好早前巳經唔
覺意感分左兩堆}好啦好啦~應承分1排先
算'同自己講.(煩`吹乜q牙ma咪)