|
TODAY都係10,11點GET UP,,,咁早GET UP都冇咩野做MA!!XDD之後開一陣COMPUTER,,,12點幾同牙妹去食LUNCH,,,食完本來約左1:30先係OK等,,,但係禾1:00已經食完喇,,,之後諗住都係吾BUY喇,,,自己一個BUT吧喇,,,打俾ELAINE仔話吾去,,,之後牙妹+佢都叫禾去,,,唉..ELAINE仔話E+黎搵禾,,但係都係要...等..............牙-V-''
等左幾個字,,,ELAINE仔到喇,,,,之後JOANNE又到左,,,之後禾地咪去SUPERMARKET BUY野囉,,禾地巧巧笑,,,巧似係到玩咁,,,哈哈哈,,,終於BUY巧喇,,,之後禾地咪行下囉,,,!!!
THE END* THE END


 |