HALO,,TODAY記得打日記LA,,呵`但係我日日都有上QOOZA架!
上午,,我表妹9點幾打黎話要黎我屋企,,我又眼訓><之後,,牙妹去接佢,,之後黎到我屋企,,我岩岩GET UP了,,玩緊腦腦,,之後佢地又係到玩,,!下午我地去食M記!XD`佢淨係飲野便OK WO*食下署條*
我回家便開始開腦腦LUU*等陣做要做HW架!好想做D做哂佢牙>V<`
88 LUU*
下次至打NA`
THE END* THE END