HALO,,好耐冇打日記LUU*XD"
E幾日又想玩,,又想做HW!仲JA好多HW牙!諗起本ENG仲JA 十幾,廿頁!我真係快暈了!仲有IH我地要去考察!"
E幾日都冇TIME可以做HW,,好多原因的,,XD"
悶悶悶悶悶,,不過計條數都計到咁,,不過為左,,><值得的,,XD!
BUBI!<<好Q哇!嘻!
吾知WHAT TIME先會打日記LUU*
不過你地一定要牛言!吾好睇左之後走佬,,!如果吾係同我走牙!
THE END* THE END