|
TODAY要去廢村,,,一D都吾想去-V-''8:00約ELAINE+CANDY係車站等,,,一等去SCH附近既M記食早餐,,,,見到巧多人囉,,,''野口家族''D人都係到-0-''食巧快D去SCH喇,,,
9:00要去到SCH,,禾地梗係吾會遲到喇,,XDD!之後搭車!哇!搭左個幾鐘都末OK!巧吾舒服囉,,,之後又要行路上山,,哇!行左幾個鐘,,,10點幾至到3點幾-V-''哇!!!TIRED屎人囉,,都吾明WHY D人去CAMP禾地要去行山- -,,,不過都見到巧多野既,,,行山既時候,,有隻狗行埋禾身冰,,,哇,,,本來禾淨係哇一聲,,之後吾豬WHY喊左出黎-V-禾都吾想既...食LUNCH等果30MINS...唉,,屎人囉,,,3點幾行下起點,,,同PING,,ELAINE一齊RUN,,,HOT屎人,,又TIRED,,,咪BUY野飲囉-0-又要WRITE D意見表,,,煩煩煩!!!可以搭車喇...開針針...卡卡卡*]之後打俾牙媽話回家,,,牙媽叫禾同牙妹出去食野- -又M記-V-''因為係屋企附近MA,,,吾懶野,,,食左2次M記喇..TODAY!!!唉,,,之後打俾牙爸話收幾點,,牙爸話要食KFC牙-V-''吾講喇,,,要出去等牙爸食KFCT^T可惡哇!!

THE END* THE END


 |