|
今日早上,,俾牙爸叫GET UP去飲茶,,,本來想SLEEP耐D架,,OH!
之後,,,返屋企,,原來TODAY7月1,,仲以為係6月31-V-搞到禾諗住BID 個D野 GIVE POST俾人TIM*唉,
MON吧!遲左巧耐YA**
琴日去SCH做手工YA**整好吾令,,巧悶TIM**
放學之後,,約左ELAINE仔一齊去釘耳仔,,之前個個埋左YA*
巧痛YA*冇膽看ELAINE仔俾人釘既一克,,,到我LA*
好無奈,,我竟然話,,,吾好牙,,吾好牙,,佢仲叫我吾好動,,OH!釘下一下,,痛YA**嗚,,
之前釘都係好痛,,喊YA*
之後同ELAINE仔好少講野,,因為大家都好痛,,(
我們之後去左人地鋪頭SIT左一陣**嘻!好ENJOY,,SO COMFORTABLE!之後我地去BUY野食,,
之後大家回家了,,
巧LA,,,
BUBI*WRITE好多野牙,,仲吾快D牛言,,,
THE END* THE END


 |