臭B既blog子..
每天每天..我也想你..但我知道..我愛不起..我更清楚明白到你不會愛上我..1切1切..要解決..我相信終有1天會放棄愛你..只要給我時間!!我配不起愛啊!! =]
by y!N


    

 

cyinc
暱稱: 傻女~燕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-25
2007-09-25
2007-08-07
2007-08-05
2007-08-05
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 8 月 24 日  星期四 晴天
    2006-08-24

小彤子..

生日快樂牙..

祝你一年靚個一年~!

今日1點鐘番左去拎書..明明1點6先開始嫁,,

但係去到都有得買喇喎..哈哈..好快買左..

因為冇咩人..之後閃人..番屋企..

點7到..同 廖雪 番去學校..係禮堂見到 小彤 佢地..

之後坐左係到..等等等..2點幾入左宗教室..

又要補數喇..好慘..派左張紙..有d唔識做..

等人黎教..之後佢地行過見到我地冇做..就教喇..

到左4點幾..睇個d班名單..哈哈..我讀3D牙..

同番佢地一班..但係我班好多人去左3A牙..

好慘呢..有好多唔識既人入黎我地班..有d仲好憎..

之後就走人喇..去m記..食食食..好飽..

5點幾閃人..去食小販..見到 陳國豪..佢好耐先睇到我地..

買完去輕鐵站食..坐下傾下計咁..

廖雪 過左好耐先走..之後我地都走lu..

仲落緊雨..不過勁細囉..滴落黎好舒服呢~!

一邊行一邊傾電話..番到去..沖涼..

開電腦..食野..傾左陣msn..又傾左陣電話..

好煩牙..li樣唔得個樣唔得..

聽日我唔得閒..又要我番去學校..我約左人了..

不過算了..決定明天回去..不過不能待太久..

傾完電話..就食飯喇..食完sd相俾 廖雪..

打日記子..好多野好想打..不過唔記得要打咩lu..

p.s. 算啦..今日講住咁多先..聽日再打啦..
-------------------------------------------------
3D班:

翟海茵,,陳晧琳,,陳嘉賢,,陳藝文,,陳穎怡,,
陳婉彤,,鄭彥楓,,張承恩,,張沃林,,符俊文,,
馮景熙,,馮思敏,,何凱欣,,何基志,,黃釗傑,,
郭俊榮,,郭明欣,,李振龍,,劉學希,,劉穎宜,,
李俊賢,,李嘉宏,,廖雪兒,,廖浩然,,駱美君,,
麥子浩,,萬樂謙,,伍秉熹,,蘇楷皓,,湯惠芳,,
杜佩琪,,湯惠南,,曾曉靈,,曾梓棹,,曾偉豪,,
(me)謝秋燕,,董豪賢,,王駿諾,,胡偉豪,,
余曉倩,,余廷丰,,袁佩欣..冇lu..得42個人..

3A班:

陳家明,,陳柏年,,陳穎琳,,陳恩浩,,周麗雯,,
鄭藹雯,,鄭佩玲,,張琪琪,,張鈞浩,,張麗純,,
張泳琪,,張逸娟,,戚蕙翹,,趙泳誼,,蔡偉欣,,
周羽琪,,朱妙轉,,符祥灝,,何世傑,,簡俊榮,,
關樂婷,,林依穎,,劉兆鴻,,劉蔚旻,,李淑貞,,

李欣穎,,梁倩儀,,梁永賢,,李文潔,,潘芷欣,,
蘇燕明,,鄧浩軒,,曾展鵬,,曾有霞,,尹康宜,,
黃曉盈,,黃安政,,王盛航,,王宏洲,,黃綺婷,,
姚儀玲,,游婉殷,,袁偉達...一共44人..

3B班:

陳文樂,,陳兆彤,,陳雪雅,,陳芷恩,,鄭振康,,
錢學俊,,周穎妍,,朱穎琳,,方子洪,,許文權,,
葉慧妍,,高曉輝,,黎國豪,,黎樂言,,林鏗民,,
林可潼,,劉嘉平,,劉珊珊,,李咏蒑,,梁凱喬,,
梁詠豪,,梁于芠,,廖振成,,廖恩儀,,莫鎧東,,
吳焯傑,,吳嘉寶,,柯穎彤,,彭康堯,,施展峰,,
譚凱然,,鄧雋,,曾惠莊,,曾銳豪,,蔡國熙,,
黃啟江,,胡穎棋,,楊樂琛,,楊子晴,,葉卓欣,,
余家俊..          共42人..

3C班:

陳志恆,,陳國豪,,陳綺雯,,張佩怡,,方嘉偉,,
何嘉倡,,高志豪,,高顥庭,,郭婉霞,,黎梓杰,,
劉嘉文,,李昇霖,,梁嘉浩,,梁蒨欣,,梁瑋洛,,
李頌羚,,廖鳳玲,,盧泳彤,,麥倬維,,麥嘉茹,,
文振軒,,莫振立,,吳微恩,,吳綺姍,,伍影霖,,
魏芷莉,,潘芷瑩,,蕭凱欣,,蘇俊杰,,譚朗蔚,,
曾偉奇,,黃顯楓,,黃浩賢,,黃嘉駿,,黃嘉禧,,
王文禮,,胡恩銘,,嚴家昌,,葉楚茵,,葉振華,,
袁詠琪,,翁泳麒....        共42人..

3E班:

陳進軒,,陳雅婷,,陳笑芳,,陳詩雅,,陳偉樂,,
陳宛彤,,周寶怡,,鄭景超,,趙煒中,,曹家傑,,
周斯雅,,周韻詩,,鍾珮勤,,樊沅茵,,馮兆斌,,
馮芷詠,,馮苑琦,,夏俊賢,,侯詠芯,,何嘉碧,,
何婉雯,,許文靜,,金家賢,,黎嘉兒,,黎詠儀,,
黎彥亭,,林嘉麗,,林綺雯,,劉嘉嬌,,梁俊傑,,
李俊良,,李俊偉,,李詠誼,,呂雅欣,,馬敏儀,,
麥浩威,,莫佩芝,,戴泳杰,,鄧頌賢,,黃嘉尉,,
黃樂晴,,黃詠文,,邱嘉明,,丘欣欣..
一共有44個人..

 刊登時間︰2006-08-24 09:14 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



 

2006 年 8 月 23 日  星期三 晴天
    心情差差差..

今日勁唔開心..因為''她''//

''她''是我的好朋友..一向如是..

但..近日來..我為了''她''..

我哭了很多遍..可笑的是..

''她''的日記裡..''她''沒有當我是真正的朋友..

但我從認識''她''的一刻開始..

一直當''她''是我的好朋友..

哈哈..沒想到..我是這麼的白痴牙..

關心別人..換來的是什麼..是被人罵..

那麼..我只好什麼都不管好了..

原來我是那麼的..那麼的多管閒事牙..

我現在才知道..

真的是我做錯了嗎?!又是我的錯..

或許我真的..不應該生存在這星球上吧?!

死了..一了百了..沒什麼不好的牙..

p.s. 放心..我不會這麼快死的牙..

唉..我又開始討論自己了..

正在打日記的我..又哭了..

慢慢的..我覺得自己像一個愛哭鬼了..

不知道怎的..''她''的這件事..影響得我很深..

討厭自己..討厭得很..

因為我又變回軟弱了..討厭..十分討厭..

我喜歡堅強..我不喜歡哭..

是因為朋友..才會哭..但卻常哭..

討厭極了..但有人理解我嗎?!

每人只會想著自己的事..而忽略了別人..

這使人痛苦..更使人傷心..就像現在的我一樣吧..

像個傻女..傻到不能再傻的傻女孩..

死~我想在想..死了更好..

不用煩..不用被人忽略..不用被人罵..

什麼都不用..多好呢~!!!!!!

 刊登時間︰2006-08-23 06:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]