琴晚我2點幾個陣因為太熱so起身開風扇喇..真係好熱嫁..哈..
今朝6點起身..好熱..個頭好亂..去洗面刷牙..換校服..出廳開電腦..
做功課牙..琴晚冇做牙..掛住玩電腦..要做好多頁牙..成10頁牙..頂..
7點9過d出門口..等左佢好耐牙..黑人憎..成日都要我等佢喎..
番到學校已經8點過d喇..好遲牙(雖然我地平時都係咁)..哈哈..講笑姐..
今日個早會冇左..所以嚴sir黎左睇我地..佢俾左科學個段片我地睇牙..嘔心呢..
第1堂係科學堂..嚴sir好多野講牙..好多野做牙..又要對作業..又要抄d英文落張紙到..又教書..
小息..阿sir遲左少少先放我地走..落到去番課室擺低d書..搭9就落去喇,,
第2堂係音樂堂牙..睇[風中奇緣2]...睇到搭6牙..好睇好睇..寫完感想就溫宗教考試d野喇..
小息..上返去課室lu..行上去個陣琪話符俊文帶左黑色耳針喎..撲本人所知呢~就係要即刻除落黎嫁..
番到課室..琪佢叫我帶番個prefect野..叫佢唔好帶喎..佢都傻既,,我先唔要..都唔識佢既..
咁呢~琪就去左警告佢唔好帶喇..點知呢?!符俊文冇理佢喎..哈..勁好笑..
過左兩個字..小完息lu..上數學堂..做複雜題..唔識耶..頂..正傻瓜..
小息..繼續溫宗教..上堂喇..考試,,完全唔識耶..頂..廢野..
lunch..同阿殷番屋企..等左佢一陣..未做哂牙佢..then走個陣..知道左原來佢係抄答案嫁,
約左搭6過d係天橋等..我遲左十幾秒..好熱牙..+勁曬囉..好鬼大個太陽牙..哈..
落8過d番到課室..計番個A薄d分..then君&包陪我去交俾miss yu..佢不在呢..擺左係枱到..
then走人..番到去見到嚴sir..心諗~洗唔洗咁早牙..阿sir睇叫我地睇書牙..冇書點睇牙..
情急之下..拎左湯湯本數學書..sor牙~湯湯(個陣唔係到嫁)..then湯湯佢地彼左黎喇..拾垃圾~!
第5堂係家政堂牙..終於有得整cheese cake喇..好開心牙..miss話要4個人一組牙..
我&欣&倩一組..一組整6個牙..咁我地咪一人兩個囉..好玩牙..哈哈..
next堂都係家政堂..繼續整..好野..整完lu..拎左去焗..then過左去隔離畫個紙盒,,
靚靚牙..個cake得左喇miss話..好香牙..好想食耶..不過miss話唔準係家政室食喎..
放學lu,.番上去課室..欣&ling去左送cake俾miss lai..then我陪倩去擺locker,,
好多野牙佢locker..then番課室..拎書包走人..我同倩&欣&湯湯一齊走.,.開心..
去到天橋~倩走左番屋企..我地就走左去盈豐,,then差唔多去到盈豐個陣湯湯搭車走..
得番我同欣去盈豐..佢買左枝筆之後我地就走喇..番屋企lu..
番到屋企..開電腦..沖涼..食野..睇小說..傾計..
p.s.好開心牙..終於有得整cake-cake喇..不過成日都唔記得講番俾佢知..sor牙..哈
p.s.愛你既心唔容易變..我希望你對我既心都唔好變啦..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
「 為 什 麼 我 要 生 存 在 世 上 ? 」
難 道 , 我 生 存 在 世 , 只 會 令 我 身 邊 的 人 傷 心 、 痛 苦 ?
也 許 , 從 來 沒 有 人 在 意 過 我 的 生 死 … …
亦 也 許 , 我 根 本 不 應 生 存 在 這 世 上 … …
我 不 屬 於 這 個 世 界 , 那 , 我 要 到 哪 裡 去 ? 還 有 我 的 容 身 之 處 嗎 ?
|