臭B既blog子..
每天每天..我也想你..但我知道..我愛不起..我更清楚明白到你不會愛上我..1切1切..要解決..我相信終有1天會放棄愛你..只要給我時間!!我配不起愛啊!! =]
by y!N


    

 

cyinc
暱稱: 傻女~燕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-25
2007-09-25
2007-08-07
2007-08-05
2007-08-05
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 6 月 14 日  星期三 晴天
    >^<..

今日6點6先起身..then換校服..再洗面刷牙..出廳玩電腦..

搭9個陣麥嘉打我手提~叫我落去..then就即刻落去喇..

落到去都差唔多搭10喇..麥嘉&肥雯&郭婉'都係天橋等緊喇..

then去到好唔好意思唷..遲到左..點知盧詠彤仲遲過我耶..好彩我唔係最遲姐..

之後我地就出發番學喇..番到學校已經8點過d喇..then去左canteen see左一陣..

就上去4樓喇..上到去都幾多人下..拉左麥嘉去2D班入面幫殷拎筆記薄..

then又出番去出面走廊..好鬼熱牙..then到左8點4,5我就入左去2A班房喇..miss ng黎左喇..

嘩..好驚驚牙..第一班就係我地2D班喇..我係第3個牙..好驚驚牙..help..

完全唔識牙..講野又細聲喎..有時又緊張都讀錯野潻牙..有d字我想讀但係又唔啵..頂..

考到8點10就ok左喇..走左出走廊..係廁所門口等麥嘉..等到9點幾肥雯出左黎..

then我地落左去canteen等麥嘉..sd左個信息俾麥嘉話佢舍我地係canteen等佢..

之後同嘉文佢地傾左陣計..then佢地成班人入哂宗教室..我&肥雯佢地坐左係canteen到..

then粉絲黎左...坐左過黎..then肥雯&盧詠彤去左交科學份野俾miss..得番我同粉絲係到..

我地坐坐坐..好悶牙..佢係度傾電話..我就趴左係度..好眼訓..好累牙..<%

 刊登時間︰2006-06-14 08:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



 

2006 年 6 月 13 日  星期二 晴天
    >0< 滿足

琴晚我2點幾個陣因為太熱so起身開風扇喇..真係好熱嫁..哈..

今朝6點起身..好熱..個頭好亂..去洗面刷牙..換校服..出廳開電腦..

做功課牙..琴晚冇做牙..掛住玩電腦..要做好多頁牙..成10頁牙..頂..

7點9過d出門口..等左佢好耐牙..黑人憎..成日都要我等佢喎..

番到學校已經8點過d喇..好遲牙(雖然我地平時都係咁)..哈哈..講笑姐..

今日個早會冇左..所以嚴sir黎左睇我地..佢俾左科學個段片我地睇牙..嘔心呢..

第1堂係科學堂..嚴sir好多野講牙..好多野做牙..又要對作業..又要抄d英文落張紙到..又教書..

小息..阿sir遲左少少先放我地走..落到去番課室擺低d書..搭9就落去喇,,

第2堂係音樂堂牙..睇[風中奇緣2]...睇到搭6牙..好睇好睇..寫完感想就溫宗教考試d野喇..

小息..上返去課室lu..行上去個陣琪話符俊文帶左黑色耳針喎..撲本人所知呢~就係要即刻除落黎嫁..

番到課室..琪佢叫我帶番個prefect野..叫佢唔好帶喎..佢都傻既,,我先唔要..都唔識佢既..

咁呢~琪就去左警告佢唔好帶喇..點知呢?!符俊文冇理佢喎..哈..勁好笑..

過左兩個字..小完息lu..上數學堂..做複雜題..唔識耶..頂..正傻瓜..

小息..繼續溫宗教..上堂喇..考試,,完全唔識耶..頂..廢野..

lunch..同阿殷番屋企..等左佢一陣..未做哂牙佢..then走個陣..知道左原來佢係抄答案嫁,

約左搭6過d係天橋等..我遲左十幾秒..好熱牙..+勁曬囉..好鬼大個太陽牙..哈..

落8過d番到課室..計番個A薄d分..then君&包陪我去交俾miss yu..佢不在呢..擺左係枱到..

then走人..番到去見到嚴sir..心諗~洗唔洗咁早牙..阿sir睇叫我地睇書牙..冇書點睇牙..

情急之下..拎左湯湯本數學書..sor牙~湯湯(個陣唔係到嫁)..then湯湯佢地彼左黎喇..拾垃圾~!

第5堂係家政堂牙..終於有得整cheese cake喇..好開心牙..miss話要4個人一組牙..

我&欣&倩一組..一組整6個牙..咁我地咪一人兩個囉..好玩牙..哈哈..

next堂都係家政堂..繼續整..好野..整完lu..拎左去焗..then過左去隔離畫個紙盒,,

靚靚牙..個cake得左喇miss話..好香牙..好想食耶..不過miss話唔準係家政室食喎..

放學lu,.番上去課室..欣&ling去左送cake俾miss lai..then我陪倩去擺locker,,

好多野牙佢locker..then番課室..拎書包走人..我同倩&欣&湯湯一齊走.,.開心..

去到天橋~倩走左番屋企..我地就走左去盈豐,,then差唔多去到盈豐個陣湯湯搭車走..

得番我同欣去盈豐..佢買左枝筆之後我地就走喇..番屋企lu..

番到屋企..開電腦..沖涼..食野..睇小說..傾計..

p.s.好開心牙..終於有得整cake-cake喇..不過成日都唔記得講番俾佢知..sor牙..哈

p.s.愛你既心唔容易變..我希望你對我既心都唔好變啦..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
「 為 什 麼 我 要 生 存 在 世 上 ? 」

難 道 , 我 生 存 在 世 , 只 會 令 我 身 邊 的 人 傷 心 、 痛 苦 ?

也 許 , 從 來 沒 有 人 在 意 過 我 的 生 死 … …

亦 也 許 , 我 根 本 不 應 生 存 在 這 世 上 … …

我 不 屬 於 這 個 世 界 , 那 , 我 要 到 哪 裡 去 ? 還 有 我 的 容 身 之 處 嗎 ?

 刊登時間︰2006-06-13 01:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]