今日6點6起身..洗面刷牙..出廳玩電腦..整日記仔..幫人地留言..食早餐..
10點幾BB黎左..then我同媽咪去山景賣左d書書佢..賣左50幾蚊..
賣完之後佢去左買野//走個陣雪兒sd短訊黎..佢打黎勁快喎..then忍唔住打左俾佢..
一路行一路傾//11點幾先番到屋企..繼續傾傾傾..開電腦..幫媽咪入野落電話度..
12點4食飯..約左西瓜12點7係留下等..12點7先出門口..落到去搭8喇..(sor牙~西瓜,,我遲左..)
之後我地去左盈豐..佢話搵郭明欣喎..同埋雪兒一齊行..見到潔..佢買lunch番屋企牙..
等左郭明欣好耐牙..等佢個陣睇左一陣3..佢黎左之後又買飯..又話幫阿包買野..1點2過d先走..
1點3過d去到天橋..見到彤..雪兒約左彤12點8..佢e+先黎..好彩雪兒冇等姐..跟住佢地串黎串去..
番到去已經差唔多開始喇..今日少左好多人牙..可能因為就黎考試喇..所以好多人冇黎..
唱完歌..祈完禱..之後就分組喇..中2既女仔係哂一組..好多人..+埋[韶'音共']&祖哥有10個人..
我地分組講番個故仔..我地做默劇..我做'許多人'..-o-哂嘴個個..哈哈//個個都係度笑..
做完默劇之後就番埋位喇..[韶"音共"]問我地有冇d困難既事喎..有~考試囉..then祈禱..
之後就解散喇//個陣都3點3喇..去左借排球..打左一兩下..雪兒就冇打喇..
隻手好紅+好痛..then我同西瓜都冇打喇..還波..借左層層疊..我&西瓜&阿包&郭明欣玩..
之後阮sir俾左一份數學既野我地..搞錯牙得一份..佢話派哂喇喎..搞錯..冇良心牙>.< //
4點幾個陣..同西瓜去左大興買野食..幫阿包&雪兒'買埋..買到4點9番到去..好熱..
食食食..好熱牙d野食..未食哂就俾人拉左出去..打波..買野飲..
then[韶'音共']同我&雪兒&西瓜'一齊打排球..好勁牙佢..西瓜打左個波上去一樓到..
[韶'音共']踩上去一張打到..拎支野黎整..好勁牙..整番落黎喇..yeah..有得打..
佢唔打喇..好去canteen傾計..佢一唔係度..我地打得好差唷..哈..講到佢好重要耶..
阿余佢又唔肯打..坐左入去canteen..我&雪兒&西瓜 打多一陣就唔打喇..
好累牙..入左去坐..坐係度畫公仔..then阿余走過黎..叫西瓜打波..佢話搭1打..
then搭1個陣..佢拉雪兒出去..跟住雪兒又拉埋我出去..搞錯..我仲未想咁早死啵..
打左一陣郭明欣又打埋一份..阿余又話唔打喇..妖..好煩牙..唔理佢喇..
then冇打lu..入到去..見到阿余叫彤走..then佢&彤走左..之後我&西瓜&雪兒還埋波就走喇..
我地橫過馬路牙..唔岩啦..不過冇計..被逼的..then去左m記..西瓜走左佬..
雪兒買左野食..彤佢7點幾先黎..我7點3就走喇..佢地都走喇..番到留下..等埋媽咪先上去..
番到去沖涼..食飯..打日記..睇電視..好似冇lu..
p.s.今日好掃興..本來好開心嫁..阿余黎左之後就衰哂喇..
P.S.殊殊今日好似唔係咁happy咁..好早就走左喇..無奈..
P.s.好熱牙今日..不過落雨個陣好爽牙..哈哈..下個禮拜唔知返唔返好呢?!
5點幾阿余黎左..
|