臭B既blog子..
每天每天..我也想你..但我知道..我愛不起..我更清楚明白到你不會愛上我..1切1切..要解決..我相信終有1天會放棄愛你..只要給我時間!!我配不起愛啊!! =]
by y!N


    

 

cyinc
暱稱: 傻女~燕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-25
2007-09-25
2007-08-07
2007-08-05
2007-08-05
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 6 月 10 日  星期六 晴天
    無奈..

今日6點6起身..洗面刷牙..出廳玩電腦..整日記仔..幫人地留言..食早餐..

10點幾BB黎左..then我同媽咪去山景賣左d書書佢..賣左50幾蚊..

賣完之後佢去左買野//走個陣雪兒sd短訊黎..佢打黎勁快喎..then忍唔住打左俾佢..

一路行一路傾//11點幾先番到屋企..繼續傾傾傾..開電腦..幫媽咪入野落電話度..

12點4食飯..約左西瓜12點7係留下等..12點7先出門口..落到去搭8喇..(sor牙~西瓜,,我遲左..)

之後我地去左盈豐..佢話搵郭明欣喎..同埋雪兒一齊行..見到潔..佢買lunch番屋企牙..

等左郭明欣好耐牙..等佢個陣睇左一陣3..佢黎左之後又買飯..又話幫阿包買野..1點2過d先走..

1點3過d去到天橋..見到彤..雪兒約左彤12點8..佢e+先黎..好彩雪兒冇等姐..跟住佢地串黎串去..

番到去已經差唔多開始喇..今日少左好多人牙..可能因為就黎考試喇..所以好多人冇黎..

唱完歌..祈完禱..之後就分組喇..中2既女仔係哂一組..好多人..+埋[韶'音共']&祖哥有10個人..

我地分組講番個故仔..我地做默劇..我做'許多人'..-o-哂嘴個個..哈哈//個個都係度笑..

做完默劇之後就番埋位喇..[韶"音共"]問我地有冇d困難既事喎..有~考試囉..then祈禱..

之後就解散喇//個陣都3點3喇..去左借排球..打左一兩下..雪兒就冇打喇..

隻手好紅+好痛..then我同西瓜都冇打喇..還波..借左層層疊..我&西瓜&阿包&郭明欣玩..

之後阮sir俾左一份數學既野我地..搞錯牙得一份..佢話派哂喇喎..搞錯..冇良心牙>.< //

4點幾個陣..同西瓜去左大興買野食..幫阿包&雪兒'買埋..買到4點9番到去..好熱..

食食食..好熱牙d野食..未食哂就俾人拉左出去..打波..買野飲..

then[韶'音共']同我&雪兒&西瓜'一齊打排球..好勁牙佢..西瓜打左個波上去一樓到..

[韶'音共']踩上去一張打到..拎支野黎整..好勁牙..整番落黎喇..yeah..有得打..

佢唔打喇..好去canteen傾計..佢一唔係度..我地打得好差唷..哈..講到佢好重要耶..

阿余佢又唔肯打..坐左入去canteen..我&雪兒&西瓜 打多一陣就唔打喇..

好累牙..入左去坐..坐係度畫公仔..then阿余走過黎..叫西瓜打波..佢話搭1打..

then搭1個陣..佢拉雪兒出去..跟住雪兒又拉埋我出去..搞錯..我仲未想咁早死啵..

打左一陣郭明欣又打埋一份..阿余又話唔打喇..妖..好煩牙..唔理佢喇..

then冇打lu..入到去..見到阿余叫彤走..then佢&彤走左..之後我&西瓜&雪兒還埋波就走喇..

我地橫過馬路牙..唔岩啦..不過冇計..被逼的..then去左m記..西瓜走左佬..

雪兒買左野食..彤佢7點幾先黎..我7點3就走喇..佢地都走喇..番到留下..等埋媽咪先上去..

番到去沖涼..食飯..打日記..睇電視..好似冇lu..

p.s.今日好掃興..本來好開心嫁..阿余黎左之後就衰哂喇..

P.S.殊殊今日好似唔係咁happy咁..好早就走左喇..無奈..

P.s.好熱牙今日..不過落雨個陣好爽牙..哈哈..下個禮拜唔知返唔返好呢?!

5點幾阿余黎左..

 刊登時間︰2006-06-10 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



 

2006 年 6 月 9 日  星期五 晴天
    早放.. 開心

琴晚無啦啦行雷嘈醒我牙..頂..搞到我好遲先訓牙..妖..好似4點幾先訓牙..呀!!!!help!!!

所以搞到我今朝6點9先醒牙..一醒見到個天好黑牙..then換校服..洗面刷牙..

出廳開電腦..做左每日一篇之後就熄左部機喇..睇電視+溫默書+食早餐..好多野做牙..

搭10返學校..等左一陣..黎左..好大風..返到去已經8點過d喇..then去開locker..拎書..

第1堂係英文堂牙..默書喇..shit..好彩..我識姐..有59分&9分牙..同倩一樣分呢..雯佢vocab衰左牙..

小息..返左課室..好少人..個個訓哂係度..我坐左係度..我聽到d野..ka..過左好耐先打鐘耶..出面好大雨牙..

第2堂又係英文堂..miss派左W.S.俾我地做牙..衰左..唔識做耶..笨蛋..

小息..雯&婉雯陪我擺locker..佢擺左個d quiz係我locker牙..禮拜1要記得拎番牙..e+冇咁大雨喇..

第3堂係數學堂..miss幫我地溫書書..唔識..好屎牙..

第4堂係視藝堂..又畫野..終於都畫完lu..宣佈左一陣唔洗返學喇..洗野..嚴sir走左黎派野俾我地做..賤精..

上返去拾書包..擺locker..then落走搵郭明欣..又上番去陪倩開locker拎野..

then走lu..個陣好似1點幾lu..行行行..去左盈豐..倩佢買飯盒..郭明欣拉走左湯湯..

then我&倩一齊走..好鬼大雨牙..黑人憎..一路行番屋企一口8..我條裙都濕哂喇..頂..對襪又濕埋喎..

返到屋企即刻換哂d野佢..開電腦玩..整靚個日記佢..哈哈..

3點幾返房睇電視..5點幾沖涼..6點幾食m記+玩電腦..yeah..

p.s. 西瓜話聽日番團契喎..好..sor牙~舒婷,,聽日唔陪得你出街喇..

P.S.佢就黎生日喇//希望我可以同佢講到一聲生日快樂啦..

 刊登時間︰2006-06-09 08:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]