臭B既blog子..
每天每天..我也想你..但我知道..我愛不起..我更清楚明白到你不會愛上我..1切1切..要解決..我相信終有1天會放棄愛你..只要給我時間!!我配不起愛啊!! =]
by y!N


    

 

cyinc
暱稱: 傻女~燕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-25
2007-09-25
2007-08-07
2007-08-05
2007-08-05
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 6 月 12 日  星期一 雨天
    *~* 開心

今日5點10就起左身喇..之後就洗而刷牙..換33..

 出廳開電腦做每日一篇..then就圔默書喇..唔識潻..

 一邊溫..一邊睇小說..哈哈..咁都溫到書耶..勁..

 7點10落去..阿余佢成搭12先黎..我仲以為你我隻錶快左潻..

 番到去已經搭1喇..快快咁上去..快快咁開locker..

 好少書咋..哈哈//見到佢..心有d不知名既感覺..點解會咁既?!

 1堂係數學堂..教數+溫書..唔識做..唔係錯好多姐..

 小息..去左2c班..好多男仔..冇咩人..問左嘉文借書..

 人堂文牙..教書..唔識..最後一堂喇..終於教哂lu..好牙..

 小息..係課室傾計..唔想上去住..去左還書,,野鐘先上去..

 英文堂黎lu..默書喇..識識地咁啦..有54分..好!!!對工作紙..

 小息..雯雯部我去擺locke..去到我先記得要拎d書番屋企牙..哈..

 中文堂牙..又教書..唔識..冇鬼用..全部教完lu..

 lunch..番屋企食..落雨牙..有帶傘..搭6係天橋等..

 7過d番到學校..上去lu..見到佢..返課室..訓..

 電腦堂黎喇..考試牙..都ok識啦..有36分..yeah!!!!!

 2點9放學..好..擺locker..又番課室..溫數學..

 5點幾先走牙..我&湯湯&阿余一齊走..講埋d鬼故..

 //湯湯好驚啵..阿余呢?!就又驚又要講..唉..無奈..

 落雨雨牙..佢兩個都冇帶傘..得我有帶咋..開左..佢兩個用..我冇用..

 淋雨牙..幾好牙..淋醒我自己..哈..好舒服牙..

 番到屋企開電腦..壞鬼左喎..頂..發脾氣..番房睇電視..

 then沖涼..食野..又開過電腦..玩到喇..原來係自己白痴左..

 7點幾食飯..之後打日記..睇小說..好happy..好眼訓..

p.s. 如果一個男子背對一名女子將一手的食指筆直指向天空,那就表示,

他向老天起誓,今生今世,除了她,永不再愛!!

 

 

 刊登時間︰2006-06-12 09:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



 

2006 年 6 月 11 日  星期日 雨天
    ^^ 不安

 

今日6點幾就起左身lu..洗面刷牙..出廳開電腦玩..睇電視..

 9點幾同媽咪&爸b &細佬&哥去左健生個邊食早餐..我&媽咪一齊食一個餐..

 食到10點幾就走人喇..阿哥番屋企..我&媽咪&爸b&細佬去左公園坐左陣..

 影左幾張相..靚靚牙..哈..之後搭車去市中心..行行行..買左件33..

 then去左吉之島..冇野好睇既..悶悶..好想睇戲牙..下次同佢地去睇先..

 1點幾先搭巴士番屋企..過左幾隻字就番到屋企喇..

 食飯..BB黎左..玩..好得意牙佢..kaka..好飽飽牙..嘻嘻..

 好似差唔多2 p.m.同媽媽去左mk..3點幾先到..行行行..行左好耐先到整電話個度牙..

 媽媽佢都唔識行去既..去整電話..部電話爛左..廢..個度好多人牙..

 佢話最快都要星期3先拎得..妖..咁我咪幾日都冇電話用囉..唉..

 then我地去行街街..冇咩好買既..我想買3牙..佢又落雨喎..

 我覺得d3都唔靚既..唔岩我..行左好耐先去到巴士站..

 落車車..好大雨牙..濕哂..嫁車又有冷氣喎..搞到我有少少暈潻牙..頂..

 好眼訓牙..then就訓左一陣..好耐先到..嫁車真係冇用牙..

 then到良景落車(總站)..好暈牙..唔舒服牙..好想死..

 番到屋企lu終於..好開心牙..then拎野沖個熱水涼..好爽牙..

 舒服唒喇..冇事lu..好野..番房攸功課..5點幾喇已經..

 要快d做功課先得喇..咩都冇做過牙..仲冇溫書潻牙..慘..

 7點幾食飯..then又做功課..8點5做哂..happy牙..

 放生lu..開電視睇..好笑..拎薯片食..好味..ka..

p.s.好開心..

 

 

 刊登時間︰2006-06-12 08:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]