今日5點10就起左身喇..之後就洗而刷牙..換33..
出廳開電腦做每日一篇..then就圔默書喇..唔識潻..
一邊溫..一邊睇小說..哈哈..咁都溫到書耶..勁..
7點10落去..阿余佢成搭12先黎..我仲以為你我隻錶快左潻..
番到去已經搭1喇..快快咁上去..快快咁開locker..
好少書咋..哈哈//見到佢..心有d不知名既感覺..點解會咁既?!
第1堂係數學堂..教數+溫書..唔識做..唔係錯好多姐..
小息..去左2c班..好多男仔..冇咩人..問左嘉文借書..
人堂文牙..教書..唔識..最後一堂喇..終於教哂lu..好牙..
小息..係課室傾計..唔想上去住..去左還書,,野鐘先上去..
英文堂黎lu..默書喇..識識地咁啦..有54分..好!!!對工作紙..
小息..雯雯部我去擺locke..去到我先記得要拎d書番屋企牙..哈..
中文堂牙..又教書..唔識..冇鬼用..全部教完lu..
lunch..番屋企食..落雨牙..有帶傘..搭6係天橋等..
搭7過d番到學校..上去lu..見到佢..返課室..訓..
電腦堂黎喇..考試牙..都ok識啦..有36分..yeah!!!!!
2點9放學..好..擺locker..又番課室..溫數學..
到5點幾先走牙..我&湯湯&阿余一齊走..講埋d鬼故..
哈//湯湯好驚啵..阿余呢?!就又驚又要講..唉..無奈..
落雨雨牙..佢兩個都冇帶傘..得我有帶咋..開左..佢兩個用..我冇用..
淋雨牙..幾好牙..淋醒我自己..哈..好舒服牙..
番到屋企開電腦..壞鬼左喎..頂..發脾氣..番房睇電視..
then沖涼..食野..又開過電腦..玩到喇..原來係自己白痴左..
7點幾食飯..之後打日記..睇小說..好happy..好眼訓..
p.s. 如果一個男子背對一名女子將一手的食指筆直指向天空,那就表示,
他向老天起誓,今生今世,除了她,永不再愛!!
|