¡@

2006 年 7 月 6 日  星期四  



漏左打

今日金句

『一日未結婚都可以撬佢長腳!!!』

『執輸行頭,慘過敗家。』

刊登時間︰2006-07-06 11:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 6 日  星期四  



DaY TrIp iN HoNG KoNg

今日返到學校就上左hall喇~

yaya~免受暴曬~~正呀!!

上到hall就開始睇話劇喇~~個話劇睇第一次都幾好笑既~我睇第一次仲睇台下d人多過台上~

之後就到左break佢地3個人就訓晒係hall到...........佢地真係好累呀,,,,,,,,,,,,

然後到左睇第二次就冇晒feel lu~~

之後去左啟豐買d野食~~點知一走出門口就見到佢喇~~~正呀!!!!

到左放學我就同左大佬傑(monkey哈哈!!!)出左去地域到拿番d log同埋張證書

點知去到...shit!!!竟然食lunch.........咁我地就去左附近既mall去廁所

返到去好彩都開返~~之後就終於可以拿番份log喇!!!!好貴嫁份log!!!至少都$120!!

然後去左總會到交野~點知去到原來仲要份書簿津貼既證明...........

佢話可以遲d fax過去喎........

and then我地就去左中環到整去台灣d野喇~當然唔係我去整野啦~~

係monkey o者~~點知排完一輪隊.......佢先至同我講話個出生日期打錯......shit!!!

之後就等多左陣就開始返屯門lu~~

點知阿媽打黎話屯門公路撞車喎............無奈....................不過thx媽打啊!!!!

然後我地就係美孚食完野就返歸lu~~

返到黎我就去練波~~我終於都搵到過好似我既人喇!!!!!讀董玉娣~好似係咁打~~

不過係打波o者~~不過我覺得同佢打雙打會好夾~~

到左10:30就返到屋企lu~~

刊登時間︰2006-07-06 11:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 5 日  星期三  



命運, 夢想的盡頭

 

 

還記得小時候, 我們要思考著"我的理想"之類的題目時, 我們都會用想到"我要做老師"或者係"我要做全世界最富有既人"之類, 身邊的人都會以一個正面的態度來回應我們, 比如說"你真有志氣". 理想越大, "志氣"越高.

人大了, 成熟了, 希望將自己的夢想具體化, 認真地計劃起來的時候, 身邊的人的回應卻是"你這個人真有野心."之類. 野心, 英文不詳, 可能在英文的詞彙當中沒有一個適合的來形容中國人的"野心". "野心"一詞, 固然有去解釋的價值, 但週遭的回應又是另一件值得去探討的問題. 為什麼向目標進發就一定是帶有眨義的"野心"呢?

嘿! 很複雜吧. 我想這是畸形社會的結構性問題. 我們經常被灌輸予"槍打出頭鳥"的念頭去做一個"謙謙君子", 筆者不懂為何"君子"一定"要謙謙", 唔可以係"剛毅". 在這種夢想抑壓的情況下, 我們限制了自己步伐, 同時亦對別人給予相同的價值觀(We call it as sterotyping), 並在集體意識下, 否定了夢想, 更認定那些為目標付出努力的人為異族(閉固性小農意識). 單是上述的原因, 任憑一個幾有"志氣"既人都會對自己既目標有所動搖吧.

嗯, 我們身處的環境就是這麼嚴峻, 夢想, 只可在夢中想想而已. 把夢想說出, 你就是一個野心家, 除非你是一個3歲的兒童. 這個, 就是我們的命運.

然而, 命運, 夢想, 都是屬於自己的. 命運, 是不能靠自己去改變, 但它會改變你. 例如露莎.柏克萊遇到馬丁路德金, 成就往後推翻黑白種族分離政策的人類歷史.

有時, 我們會很倒霉, 比如考試成績不理想, 入不到心儀的大學. 命運, 就是這樣子, 不會事事如意. 但既然是命運, 自必有另一個劇本, 或許在這個劇本當中有著意想不到的美麗, 當然, 要找出這些美麗的東西, 至少要"I have a dream".

夢想, 或許在我們接觸社會的時候, 或更早已死, 因為師長們都會叫我們現實點, 實際點, 在爾虞我詐的社會風氣更令我們鍛鍊成猜疑心極重的自我保護生命體. 甚麼是夢想? 我們還會稱讚別人"有志氣"嗎?

copy from louen

刊登時間︰2006-07-05 03:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 4 日  星期二  



今日又出荃灣

今日訓左好耐啊........

訓到成12點幾先起身.......但係仲好眼訓............

第一次俾自己個眼袋嚇親.....大得驚人啊.....有冇d方法可以收眼袋呀!!!

 之後就出左荃灣幫牙妹拿mp3

好熱呀......不過見到個好得意既bb仔啊~~

然後拿完機就去左行街

見到摺刀有折呀!!!好想買呀!!!但係呢排屋企同埋我自己都冇錢........失望........

然後就去左愉景新城行.....

中途劉錦打黎問我份log點做.......

佢仲話佢行唔到啊...........仲訓左20個鐘.........其實都預左嫁喇.......佢行咁快.......

之後就去左間野買左本好鬼得意既note book~

然後就搭車返歸lu~~~~~~

係中途我係度諗........

究竟我讀理科係唔係一個best choice呢??

好似讀phy chem bio3科......淨係識d bio咁樣.......好似怪怪地

其實會唔會讀文科會好d呢我??

可能我讀文商會好d掛...........

都係唔知lu..........

然後就返左home喇

刊登時間︰2006-07-04 06:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 3 日  星期一  



2006-07-03

今日收到信.......

map reading終於都收左.........唔知好定壞lu........................

刊登時間︰2006-07-03 06:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


cykeung
暱稱: +牙媽,,
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-07
tears and glass
適當時候 一句鼓勵 總...
人生交叉點.....
好灰呀......
文章分類
全部 (262)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每日小品
節 錄 葉子的離去 是風的追求 還是樹的不挽留
日誌統計
文章總數: 262
留言總數: 59
今日人氣: 2
累積人氣: 4410
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed