好白痴l0`!今日想6點半起身,,教左5點半..訓得5個鐘就比佢嘈醒左-W-
成日刀勁攰牙!系咁打喊路..
今日Tw0 W0rDs A DaY'z: BuRn Ah0 !n 0nE'z P0cKet"
笑到我地碌地,,miss ng刀吾知咩事-V-
英文堂去左506做game b00th,,聽日就要玩了!好緊張呢"
PE堂爆笑..我做d高難度動作點知撞親個頭..謝sir驚我有事,,跟住問下我叫咩名-__-
我話我叫謝嘉恆,,成班男仔爆笑-3-
放學睇drama,我英文勁差l0..一d刀吾明佢講乜...
跟住練籃球練到5點半,好攰..搭小巴訓著左xD`
聽日籃球比賽啊,,好緊張..加油!a_a
|