今日9點半,起左身,好攰牙`!訓左等於冇訓..
10點半番左教會,,呆坐左2個鐘..
4點番到屋企打機-__-
聽日番學了,,仲未做哂功課添a_a
大家做哂功課未牙!?
吾好意思,,我既人生就系咁沈悶-__- 所以吾知打咩好,剩系打得咁少..
不便之處,,敬請原諒。
死喇`!? d功課仲未做哂,,仲有3日就番學喇"點算好!??
好野`!今日去左唱K,,好開心呢! 但系就有人好吾開心喇...
今日好多人甩底牙`!原先9個人變左得番4個人-____- 不過少人刀有好處既,,可以唱多d歌-口-"
影左d相牙`! 一齊睇下...
↓ ↓ ↓