巧悶牙`!成日1個人系屋企,爸媽番左工,阿哥又出左街。
終於做左dd功課喇-3-(留意,,係dd)
好期待聽日唱K啊`!^口^
大家多多留cM啊,,新日記需要你o既支持^0^!
好開心牙`! 今日開左呢個blog,刀全靠1個有心人教我我先開到-0-"
真係好多謝佢l0,,幫左我成2個鐘-__-""
原先今日9點要練手球既,,點知落雨..阿sir電話又吾通,所以變左系屋企玩-w-"
成日都系mSn同聽歌,,打下機咁..0kk拉
死喇@@,,一樣功課都未做..星期1就番學...點好牙`!??>333<
衷心感謝果位有心人`!