I wonder.
2009 年 9 月 11 日  星期五   酷熱


又一日-_- 分類: 未分類

呢幾日又係番學番學同番學-_-
我發現排球之後再去長跑都唔會太太太辛苦;)
GD NEWS!
咁我就可以兩邊走啦xd啦
`
排球隊有好多新人呀V_V
靚女冇乜.
不過d人勁好身材V_V
同我地d洗衫板差勁遠V_V

我發覺F2既堂係悶好多V_V

What hurt the Most<-極力推介丫V____V
一聽我又諗起zero同yuukiV_V`

發表時間:2009-09-11 08:52 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 18
累積人氣: 10958