| 又一日-_- |
分類: 未分類 |
呢幾日又係番學番學同番學-_-
我發現排球之後再去長跑都唔會太太太辛苦;)
GD NEWS!
咁我就可以兩邊走啦xd啦`
排球隊有好多新人呀V_V
靚女冇乜.
不過d人勁好身材V_V
同我地d洗衫板差勁遠V_V
我發覺F2既堂係悶好多V_V
What hurt the Most<-極力推介丫V____V
一聽我又諗起zero同yuukiV_V`

|
| 發表時間:2009-09-11 08:52 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 260 | »
|
|