I wonder.
2009 年 9 月 5 日  星期六   酷熱


V_V番學. 分類: 未分類

好多都同F1都一個老師{?}
有幾科都係-_-

PE度高磅重-_-
我覺得個磅有問題-______-
一個暑假重左10磅?-0-
唔係掛.
都有高到-_-
上完music見到A班上緊PE.
我多口問左句呀君你幾重-_-
立即比人踢飛-_-
但就有隻蚊飛黎同我講佢輕左-_-
人物轉一轉.
我想ko佢-_-

開左學幾日.
但係都好似識到唔係好多新同學-__-

報左長跑-____-
希望我唔好後悔-______-

我要減肥丫丫丫丫丫丫丫丫丫丫丫丫-______-
so bad-_-

發表時間:2009-09-05 10:39 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 15
累積人氣: 10855