| V_V番學. |
分類: 未分類 |
好多都同F1都一個老師{?}
有幾科都係-_-
PE度高磅重-_-
我覺得個磅有問題-______-
一個暑假重左10磅?-0-
唔係掛.
都有高到-_-
上完music見到A班上緊PE.
我多口問左句呀君你幾重-_-
立即比人踢飛-_-
但就有隻蚊飛黎同我講佢輕左-_-
人物轉一轉.
我想ko佢-_-
開左學幾日.
但係都好似識到唔係好多新同學-__-
報左長跑-____-
希望我唔好後悔-______-
我要減肥丫丫丫丫丫丫丫丫丫丫丫丫-______-
so bad-_-
|
| 發表時間:2009-09-05 10:39 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 260 | »
|
|