去camp的第2天 - **㊣馬騮仔_之日記㊣** - QOOZA 網上日誌
**㊣馬騮仔_之日記㊣**

2005 年 7 月 19 日  星期二   晴天


去camp的第2天 分類: 未分類

因為玩得玩得太顛的關係,所以我今日好遲先起身~~ =.=

我同樂樂周圍去唱歌~~最後一站就係女仔間房~(順便偷野食=.=")

林+怡好似好不爽我和ha姐,一齊訓下覺姐~~唔駛咁呀wa~?!

我地咪又係鋤d lor~~好悶呀~!!!!!!之後去左swimming~~~

幾好玩呀~~唔錯呀~~~不過d水好咸呀~!!!!!!!!!!!!!!

之後返到去就學點樣打馬吊,都唔係好難姐~~

之後煮左同燒左好多野食,係d rice差少少姐~~ =.=

睇完危險人物,就同d女仔用啤牌玩估牌,考記性既~~ =.="

玩完之後10點幾就訓左~~係呢3個月以黎最早訓~~

可能琴晚3個人同一張床訓,訓得唔係太好啦~~今晚好早就同南哥一齊o係張床度............

訓訓下,林+怡大叫一句:3點3下午餐時間啦~!!!!我就係俾佢呢句野嘈醒左lu~~慘慘~~






訪客留言 (返回 czm02148 的日誌)


風玲 於 2005-07-25 10:00 PM 發表:
hihi~
我黎留言喇
留完走lu
8
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]