今日終於都守得雲多見月明~~=.=" 今日係近來最好天氣既一日~~
我咁耐冇打波,,,今日唔打都唔得呀~~!!!
咁我就叫呀銘3點落我主場啦~~我都預左佢遲到,,,so自己打住先~~
呢排雖然成日打nbalive,,,但係冇打咁耐波~~手感係差d架啦~~=.="
初頭射極都抄,,,連波都好似唔記得左點控咁~~=.="點算~?!
好彩之後都變番正常既我~~呀銘遲左差唔多半個鐘先黎到~~
我好似唔介意佢遲到咁~~可能我當左我自己一個打啦~~卡卡~~
打完波之後就上左呀銘屋企拎作業~~之後再去埋我屋企,,,就開始做功課~
我仲以為會所仲有自修室tim~~d人都用哂d好枱,,,算數~!!!是但搵張枱~ =.="
我做中文,,,佢做數~~佢話佢果d係標準答案,,,照抄可也~~
我地引黎左唔少好奇既目光~~~做到7點半就去左打氣墊球,,,死野屈我請~=.="
算數~~當我還哂之前d錢俾你~~ =.="
|