bbq~~比賽 - **㊣馬騮仔_之日記㊣** - QOOZA 網上日誌
**㊣馬騮仔_之日記㊣**

2005 年 8 月 25 日  星期四   雨天


bbq~~比賽 感動 分類: 未分類

今日一早成家人就同舅父成家人一齊去bbq~~
總共係5+4咁多人,,,9個人坐一架7人車去深水灣~~
好好天氣呀,,,不過我冇落水玩~~費事玩到冇力,,,今晚仲要比賽架ma~~
咁bbq之後,,,我就坐係度睇書+看住d野~~本小說好快就俾我睇完~~^^
由一早就玩到4點幾,,,琴晚好夜先訓,,,都幾攰下~~呢掛都係咁~~點算~?!
臨走果時先落雨,,,真係好彩~?!但係我今晚仲要籃球比賽bor~~之前已經延左期~
算啦,,去左海濱先算啦,,,橫掂有我呀爸車我去~~ =.="
去完搵姑娘就落左球場,,,成班友仔己經到哂打波~~真係熱愛b.ball~~卡卡~~
打打下落雨呀,,,6點幾仲落雨~~~7點開波呀~!!!! what is going on~?!

但係就快7點果時竟然冇落雨~~次次都係咁既~~the god bless us~~
so ming同我講邊個係自大2人組~~講起又幾覺bor~~其實我一直都有同大at文傾~~
不過我地冇講出黎~~因為我地係一隊,,,要互相合作同尊重~~
that's a good feeling~~雖然我地主場,,,但係人地有成20幾條友,,我地先得8個~~ =.="
佢地果隊仲要有3個高佬~~~我地最後輸左28-24~~最尾果球就甩左個34號~~ =.=
真係頂佢唔順~~what's the fuck~~??how come~?!
心情極度複雜+低落~~你明唔明入左成隊既一半分數,,但係都幫唔到自己果隊贏既無奈呀~??
我著7號球衣~~其實有好多原因~~其中一個就係每場入7分~~今晚入左11分,,終於到左目標~~
算啦,,,下埸大家要打番好d~~revier garden church is the best~~no one can prevent us~~

籃球埸上,,,我只會CS~~唔係射擊Games呀~~!! =.="
C for crossover......S for shooting






訪客留言 (返回 czm02148 的日誌)


龜 於 2005-09-01 12:22 AM 發表:
我來留言啦~呵呵~
 
又唔來打牌,唔係我又贏多你廿蚊,呵呵
 
記住幫我留言呀,我個版目標要超越你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我點得閒同你打牌呀~
你估我係你咁得閒呀~??卡卡~~
win $$咪好lor...........我呢d新手既得利益$係唔應該win架~~
超越我好1快之ma,,,差95xx人咋,, +oil~~
等我幫你留言啦~~^^
Posted at 2005-09-01 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelly 於 2005-08-29 08:38 PM 發表:
見你個板咁清淡..
等我幫你留個言啦= =""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你真係好人呀~~
個個人睇完都唔留言,,,你肯幫我~~
你真係好偉大呀~~ ^^
 
Posted at 2005-09-01 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]