apm***MK - **㊣馬騮仔_之日記㊣** - QOOZA 網上日誌
**㊣馬騮仔_之日記㊣**

2005 年 8 月 6 日  星期六   晴天


apm***MK 分類: 未分類

今日我同鉻,bb就走去觀塘apm到睇袋~~

睇睇下又過左去mong kwok到再睇~~

最後呀bb就買左一個~~我就諗住下次出黎先買~~

我諗到一句用mk做既句子:mk同2條mk好有mk咁去mk睇mk~~
(意思係:monkey king同2條"目契"好有默契咁去旺角睇"目契"~~)
呢d mk既字我只係同呀芝既細佬講過,我用mk呢2個字話都佢冇聲出~~

諗住出埋去睇占士大帝架ma~~ =.="最後都睇唔到~~
then去了吉野家~~去完就搭車番屋企~~費事再打波lu~~






訪客留言 (返回 czm02148 的日誌)


蚊仔 於 2005-08-11 02:21 PM 發表:
我 不 嬲 刀 甘 好 人 架 喇 . . .
你 吾 系 e + 先 知 哇 ? ? ? =3="
下 . . .
旦 系 我 完 完 全 全 吾 知 道 . .
你 有 冇 掛 住 我 woo  . . .
我 淨 系 知 我 掛 住 你 囉 "
嘰 嘰 * * *
我 過 多 一 個 月 就 生 日 了 . . .
恐 怕 又 要 一 支 公 過 了 . . .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好成日問我呢d問題啦~~
唔好成日話掛住我啦~~
一係我介紹d靚仔俾你識啦~~
你媾左佢地就唔會記得我架啦~~ ^^
到時先算啦~~我生日果日都係即日約人出黎之ma~~卡卡~~
點會一支公呢你~?!我諗你d fds會陪你的~~
Posted at 2005-08-16 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]