今日返完教會之後就同呀文哥,姑娘同其他人食lunch~~
好唔想咁去左睇宣道盃開幕禮~~勁唔想去呀,奚唔係我比賽,一出就要出成日~~
不過算啦,橫掂肥mo同輝仔都去~~一行7人就去"x軍奧"果間學校~~
一去到就開始緊lu,之後大果班又黎埋~~係度唱歌,聽果個人講野~~
講完之後就大合照,真的是老土~~=.=""終於都開始比賽,不過有排先到我地既高級組~~
我等到唔耐煩就同其他人打波,其他人就聽戰術~~then有係到玩b.ball~~~
肥鋒既女朋友又黎左睇比賽,好彩我叫佢買埋cake黎食,如果唔係..............
初頭以為cy係好難相處,其實都唔係既~~對著活水真的是一場硬仗,可恨的是我不能落場~~!!!
成10幾條友去左長發打邊邊,任飲任食咁就冇左80蚊~~ =.="不過真係好開心~~
我同呀3H狂鬥飲啤酒,我唔係飲得好多~~我飲左4罐就收手lu~~
之後文黎左我屋企過夜,同佢打左好多場nbalive~~
That's a beautiful day~~That's a wonderful day~~
|