卡卡~~ - **㊣馬騮仔_之日記㊣** - QOOZA 網上日誌
**㊣馬騮仔_之日記㊣**

2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天


卡卡~~ 分類: 未分類

今日返完教會之後就同呀文哥,姑娘同其他人食lunch~~

好唔想咁去左睇宣道盃開幕禮~~勁唔想去呀,奚唔係我比賽,一出就要出成日~~

不過算啦,橫掂肥mo同輝仔都去~~一行7人就去"x軍奧"果間學校~~

一去到就開始緊lu,之後大果班又黎埋~~係度唱歌,聽果個人講野~~

講完之後就大合照,真的是老土~~=.=""終於都開始比賽,不過有排先到我地既高級組~~

我等到唔耐煩就同其他人打波,其他人就聽戰術~~then有係到玩b.ball~~~

肥鋒既女朋友又黎左睇比賽,好彩我叫佢買埋cake黎食,如果唔係..............

初頭以為cy係好難相處,其實都唔係既~~對著活水真的是一場硬仗,可恨的是我不能落場~~!!!

 

成10幾條友去左長發打邊邊,任飲任食咁就冇左80蚊~~ =.="不過真係好開心~~

我同呀3H狂鬥飲啤酒,我唔係飲得好多~~我飲左4罐就收手lu~~

之後文黎左我屋企過夜,同佢打左好多場nbalive~~

That's a beautiful day~~That's a wonderful day~~

 






訪客留言 (返回 czm02148 的日誌)


丫Bee 於 2005-08-13 03:39 PM 發表:
你係咪有問題??9日我們all去左塘福wo∼∼
你....唔好嚇我ya∼∼我...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

攬錯左日期姐~~
依家岩番啦~~
多謝你既提醒呀~~卡卡~~
 
Posted at 2005-08-16 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]