我係大家識左好耐既家豪..
大家依排係咪覺得同我陌生左呢/??
我自己講啦..無錯!!我依排係做左一個有女性無乜朋友既人..
踢波踢到一半就走左...約左落街吹水!又甩抵!!
唉....因為佢住出面..所以見得真係小..仲有要出去先見到,..
所以我咪珍惜d時間囉......希望大家體諒下..比下面~~
不過雖然咁咋!!
但係我都好留意大家既事!
好似阿英既內心世界~~!!
阿東既開拖事跡!!
輝仔同婷婷既感情生活~~
證明我雖然同大家疏遠左小小!!但係友情依然係度!!我同大家一樣咁好傾!!
大家都係好朋友..有d乜野都可以心平氣和咁傾..
再諗諗!!就快到阿英既生日嚕!!之後就再到輝仔!!!
仲有一個小人物傻標..佢大尤國輝一日...都唔知再打乜好喇~~
總之我多謝大家..多謝你地成日都遷就我..我有時做d野出黎好過份
但係你地都忍受!!!沒有鬧我!!!
作者︰大鳩豪
|