大山地行政總部

2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天
我有野想講...

我係馬銘

係講我想講既野之前,我想問一問大家,知唔知咩叫"癲癇"?

"癲癇",俗稱"發羊吊",是一種常見的腦神經系統失調現象,症狀有短暫意識障礙(即係失憶),手腳或臉部局部發生癲癇,喪失意識,
點叫都冇反應,仲有其他等等...

好啦,點解我要講一大堆好似無關係既野呢?相信有睇我體育堂跑100米既朋友們都好清楚,果時我同家豪一齊跑,一開始係咁跑呀跑,跑到半路,我突然feel到我好唔妥,模模糊糊咁,跟住我就坐左係足球場,望住其他人踢波啦!我果時記憶好模糊,完全唔知自己做過d咩野,跟住上完體育堂,要測英文,係課室撿野過去果時,我都只不過係無意識咁見人撿我就撿,過到去開始測啦,英文我又唔識,訓左係度,先開始諗:我剛剛做左d咩???,測完之後我問返有睇我跑100米d人,佢地話叫極我都冇反應,呀sir叫都係咁,自己一個人行左上2樓唔知做咩咁,我到而家黑色星期五既11:17分,我都唔記得左我上去做過d咩,發生d咩,跟住我尋晚上yahoo搵"失憶",搵下搵下就搵到d癲癇既野,症狀同我發生既野一模一樣.......

同時我呀哥有個friend佢考緊醫生,我就啦啦林講我既經歷佢知,佢一口咬定係癲癇,我仲未同我呀爸呀媽講,我好擔心我之後再病發就唔止失憶咁簡單.....

係度講埋啦~今年陸運會參加既3000米同400米,我唔會出賽,原因係上面果堆野,參加左呢兩樣野既兄弟們,你地少左個人"展"低啦~sorry!!!+油呀!!!

刊登時間︰2006-10-13 11:19 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 d137 的日誌)


過路人 .. 於 2006-10-14 02:35 PM 發表:
可能遲下就會冇事架喇 ~ 唔洗擔心wo ~ 願你早日康復 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



豪 於 2006-10-14 01:08 PM 發表:
你小心身體啦...
咩都係健康行先!!
唔參加陸運會有咩大緊要丫...
你知道自己有事!!有時做d野出黎就唔好勉強!!
快d去睇醫生啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 d137 的日誌 ]




 
##King of the Fai##
暱稱: 大山地
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-12-08
2006-10-24
睇左醫生啦~
我有野想講...
家豪心聲

:: 日誌分類 ::
全部 (48)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌搜尋 ::
RSS Feed