d1ufuCk
暱稱: siufuck`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
abc76908
Baby_Girl__February
B_G_F
CHRISTY_BBBBBBBBBBBB
ekstsoi/
EnDy_900927
im_Meiii
kankan2B11
LMEILAI
LWCCCC
maggiewong
niki_babe
odyleung
Pooh_Ghost
SiuEcK0
SIUWING93
theb1234
TikRy
william56789
wing1224
WUN_CRAZY
xp1am
ying5841314
YUKIKI_BABY
zNx_0208
ZOE_4M8


 

*10.10.2006`  小忽又轉mSn-,-   [email protected]


                         詩詩.小忽堅系掛你這位三八!^33333333^

                  
                      人家都不歡喜你.什麼還要厚著面皮?
                                           開始忘記你.開始唔掛住你.開始唔諗你


                     -其實我都未試過真正拍拖-_-
           -我初戀刀算未交出^3^;[笑]


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
7:25- 今日冇食早餐.0Kay5慣xD`gag:)
8:30- 集會熱hi咁擠lah`xD; 尋日又話睇校服! -_-  呃人既`t333t
8:40- 數學冇做hw`-3-' 罰企-) 攰到你5信/__\ 20人13個冇做-.-  企左1堂!/_\  我d數!?-_-'叉晒!錯晒!/_\好灰l0r;-(
10:20-去haII. 超級眼訓l0r頂! -_- 合下合下._.'
11:00-冇左小小Eng!:9` {g00d`} 最後連小息都冇埋!/3\ 真系好嬲! 爆mud粗刀無用l0r`-3-' 超嬲`
11:50- 借書借5到!-__-     超級多謝ah董`A_A   佢堅系好人lah`xD; 明明帶齊-) 我堅系賤}, feeI到自已有少許卜街`
12:35- 中文實實在在系正!^33333333^;[笑]  訓教堂xD` 靜到冇人信-v-. 劉毅堅系淫`-3-'
01:40- 落去買野飲.  上反黎罰抄-,- 劉毅飲我支野-.- 勁多人飲我支綠荼.咩事情!?-__- 飲到臭晒xD! ah薛系咁叫我扁咀!-,- 王偉霖1見到我刀話出絕紹啦~軟硬蕉.蕉.蕉~.~   個個刀痴晒! -_-  小忽仲痴.痴到幫人罰抄=(   -求妳們1起停止戇鳩吧.please
02:25- Is 0kay好笑-.-  勁好笑-) 陳啟成用紅筆寫野.  劉毅話佢1直以黎其實系想做老c個d!-.-
3:05- 基教落去書展.  同朱輝睇本關於性既野:)`本書講到超爽!
3:45- 放學實在樣水小小. 費時講-_-' 預感聽日比人小._.'  andthan知道好多小小秘密}:D! 實在冇5開心!-,- 跟住反小學揾ahSir`-v-  去食糖水個d;^3^



                               好長ah.請用心看!^333333^  老套d刀要講句`:{留言5該!~,~






刊登時間︰2006-10-10 08:13 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 

-梁詩詩1027,生辰快樂<:

           
*9.10.2006
       -what Da fuck! 打日記打左2次! is three times!
  1個吾該就delete撚左!

                        -yiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiuyiu




8:30- 搜書包ah各位!xD` 每次搜小忽刀有種驚到急屎既感覺!-,-[好白痴!xD`  -勁驚佢鬧我乜9事小書成咁.v.;
8:40-中文作文作到5知點!^33333333^; [笑]
10:00-同詩詩落去買野食- 比左錢5記得囉-,- 勁0n9!/__\
10:20-英文.ah薛鬧馬siR收皮*0* 勇到你5信;[汗] 上上下堂.佢鬧我冇聽書/__\ d粉拍晒我本書到-,-
11:55-音樂唱乜乜99歌:) 中史差小小要罰抄`a3a; 好好彩:ava
1:15- 好5開心/__\ 飲左男仔枝水.好似第1次`xp*0*
02:25- 數學好悶- 去廁所見到2d冇老c.有人打交有人大叫-.- 少少衝動想衝入去1齊玩!^333333^
03:45 -留堂  詩詩你靚女黎嫁麻!*0*  d字寫到咁戀柒想點嫁姐?-.-
4:00 留人留咁耐.左戀我d時間!fuckoff! 燥到上心口! 你pk lah!.v.;

4:30- 走得.s0r.yki!t333tah薛下次記住叫我等你na!

      













刊登時間︰2006-10-09 09:24 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 

 *08.10.2006` 放開他.可2麻`-__-
                                                                                                                                       
                       眼見你跟她很快樂`-_-


          -有人有第2個老母.5戀駛理我`ava;
              - 昨晚實在無9聊 `t^t
              - 回想起你的事`-___-
              - 不禁流下淚來:/_\
              - 小忽也懂認真!-D.
              - 突然很掛Qube!^333333^
                                                

                                           
                          我的世界一天一點為你改變.你沒發現/__\
                                                                                                                        我所有的付出你看不見;t333t
                                                                                                     我閉上我的眼 最後一次吻你的臉
                                                                                                                你真愛過我就不要說抱歉

                                                                                                      我的愛一天一點在你的世界裡擱淺
                                                                                                                我已明白愛情有多{危險;]
                                                                                                            祇要過了今天 就會愛自己多一點
                                                                                                           我的世界裡不會再有你的誓言/o\









           這數張東西.uP得死我`t33t-)

*
07.10.2006`  我愛的已不再是他`ava;


                                     hey;實在超級9無type喇`-_-

                           和妳1起走過的日子.    { 難忘 }

我擁有可怕的人生!    [poud.]

前路是誰挽我的手,伴我走!?  t 3t;
然而誰明白我 .. 沒你想般堅強.                          強,顏,歡,笑is good!


                                                                                     
- 今日悶到hi咁濟`t^t
- 多得ah薛陪我!-D.
-同佢傾計.成為我生活1陪份喇刀
!
- 佢系我個仔.5系我條仔
.-_-

                                                                       

                                        指定動作-33-'
                              -歡迎留言:D!



                                                               -放下從前1段感情. 才能追求將來.
                                             告別從前總是不易?
                                                         慶幸也與你逛過{ 那一段旅程  };
                                                    曾是日夜期待你` 施捨一點同情 /_\!
                                                        我對你是固執?做夢?或太熱情?!
                      是我笨. 大概必須先經錯誤才能會. ,
分清我心意:( .
                                                              共行成長... 數不清的-故事-!
                                                                              我已上你壞!了!事!?



                                                   •其實我太自私.其實我在逃避. 
                                                                                                                    _快樂從不接近我'  { good }




                           

刊登時間︰2006-10-07 06:07 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 


*06.10.2006:)        中秋快樂^0^[笑]`

              
近期發覺身邊d人神經全部錯晒!發生mud事!?無人知.

                                                                                                                          如何回到當時.
                                                          猶如情侶`熱戀的那時.
-
當身心也感到疲憊時`問救助!?
                    help;-___-
前路要撐下去!就算只得1個人?!

-哇塞a` 已經成個星期冇打` 夠喇.v.;
-各位! 近期忙到pk.所以5好期望我會打日記everyday嚕`a3a;
-今晚先得閒少少`t^t
-台反陪主機反黎!xD`
-重到你5信`a3a;
-生活尚好.番學等放學/_\
-Is堂.涓涓好似中2 ah薛:^33333333333^;
-英文悶到想屌人:D`
-同詩c玩到超爽xDDDDDD.
-仲比人罰埋!a_a`
-罰企到笑得出`-0-.  我乜事
! hahh`
-企到我累到迷晒甘濟`-0-. 
-放學罰抄`~v~
-ah薛同董董惡到我5信-v-
-Mr.
薛真系真系真系真系真系嚇得我 ;D
- [hey!董董`我想溝你啊-.-<3]
-yuKi刀係岩岩先走得-v-! kakaa`
-反到屋企打比佢^00^
-傾到差5多就出去-_______-'
-去到大圍會合wing.蕭丸!
-
拜托, 好憎人遲到.-_-
-等等等等等等等等等等等.
勁耐
-有{羅子.周+良.佢d fd.yuKi.wing.蕭丸.蝦叔.......
-周嘉良踢拖!-.-
-行去顯徑.5知想點.
炆少少I0r-v.-
-跟住又去沙田食w0!xP 屌佢.)

-去食kfc)> ;xD   
-原路上周+良1直問我系5系傻!*0*'
- 柒友們食得5好晒
-_-' 
-佢地叫左超級多野食`-_-'
-食完10點幾
^3^
-衝反去顯徑抬主機;xD

 

我沒動人條件
沒有必要對相識.竟使我做情敵
明白你早已是她的.壞多1晚已心息
甚麼很濫甚麼不濫真愛是拆不散?
我好濫.我好濫.我好濫.
我好蠢.我好蠢.我好蠢





刊登時間︰2006-10-06 11:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




 

*2006.10.03`   {誰管.明辰眼腫了,會怪我的氣量窄!},

早放.早放!^v^'

-我的媽呀` 我明明帶齊回條a_a`
-博你.驚比你屌反;!?xD  [汗]
-想5到2c同學其實是很屌的`a3a; [笑;]
-我的媽again呀!! 英文簡直是我人生的黑點啊-_-.
-視藝邊有人上堂上到好似我地廿`-_-'
-ah薛.你真的太funny!.^3^ 見親必定令我進入自hight狀態-v.-V
-ooooooooohmy.GOD` Iunch難食到你5信(;
-放學同yuki去左m記`-D!    [good]



            *   我2個同樣珍惜過.時辰仍未算得[白過]. ( :
                                        如給{你}挑選過, 可會挑選我!? -我像無可救助!! ?

                   甘快又3號! 甘快又1 months`-__-



刊登時間︰2006-10-03 04:13 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]