| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
無法避免 令你沾上了污點
共你相愛惹不起艷羨 只惹閒言
我的愛人.怎麼我又會再次胡思亂想?!.
開始對你又沒有信心.我幹什麼?!.信你.不信你?!
這段愛情.愈來愈亂.
2006.9.05
今日書包重到收皮!x) 蚊仔遲到,佢好有善心*v*幫m記買柒頭小叔叔-.- $20蚊做善事^0^ 反學,好趕-,- 2堂英文.悶到卜街-.- 冇老師見到我. 冇人理我.系到發夢.唸起bb^3^ 小完息.5知系新生靜系朱輝整我個頭話我阻住佢???? 2個笑我,屌佢-3- 2堂視藝-) 好中2自已畫個幅畫.3. 小息.女廁有人拾人中文.好好笑!同詠詩妹打交-3- 拾我既!!巧衰衰唷>3<巧白痴唷!白痴死 >/\<普話.幫左詠詩妹!佢用我本書,我用yuki本書-v- 小息.同詠詩妹去買野飲. 本來叫我地班個個人買.dim知懷撚左=3= 2堂腦.我同曲偉雄柒到卜街.咪提.3. 放學同yuki,WanWan^3^
男仔中2姣婆.系5系????????
視藝堂我畫幅畫!索5索先^0^


|
| 刊登時間︰2006-09-06 03:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
你要去難道我追!?追得到我共你都太累
我只想跟你做對[最穩固伴侶]t3t.
時常在發著惡夢有人搶去你 T3T.
其實我很怕當你感情的後備
太保護你.攔著雙臂 避免跟我爭你的人碰到你/3\.
誰能料最後我亦可能不愛你 T3T.
但最初我猶如無聊死去爭這啖氣
到最尾我勝利 我得到你
為何又害怕一世一生對住你 尚要百般遷就你!?/333\
2006.09.05
今日夏令-v- 6:00起身叫蚊蚊^3^ 著反短裙~.~ 扮完乖女! 跟住去m記-,- 書包好重t^t 反到去岩岩好:) 好多人遲到.. 2堂數-v- 我A組-,- 好悶!!!!!!! 小息同反1B d人玩-,- yuki打到我patpat好痛-,- 撞到好多人-,- 乜乜太問我 撞到佢d!m計^3^ 跟住班務個d! 其實我想做關愛=3= 跟住英文,好悶-,- 系咁講英文-,- 3左門,望5到門口個位靚仔.0. 女老師好撚長氣. 男既好服從女老師-,- 小息過左1半sin放!出面d人很9煩. 同蚊蚊去左f.1到睇臭椒個表弟. 5靚h0高, 跟住音樂,校歌-,- 反班房個陣,劉偉健系我格離....膠死人,中文Mis麥B組^3^ 野~ 詠詩妺串9我既^3^ 中文堂好好笑^3^ 又小息:) Is系Miss袁,好眼訓-3- 藥後作用~,~ 基教余sir, 5錯!^0^ 放學同yuki去m記-)韋子朗d fd正卜街;) 明5明乜叫何水不犯井水??朱輝搶我2舊雞,臭椒搶我杯奶荼,同佢表弟講話m記送`-__- 食完反屋企,等緊bb你^0^
- 返學雖然辛苦xddddd.
- 但我會加倍努力
- 朋友們不要引誘我ah!
- 我努力,
- 做個乖乖中學生
- 我會比心機聽書架
- 希望我能夠比睇死過我既人睇返生
- 返學柒住過.同去街個樣真係差好遠-,-
- 我要做kai子^0^
i am姣小忽,詠詩,可.3.
咁多人愛我,要邊個好~,~??????????
|
| 刊登時間︰2006-09-05 03:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
太美好的東西 會走
還未愛夠了你 怎放手
從來不肯假想 失去你那感受
我這對腳 怎麼走
2006.09.04
今日個早餐食晒;) 堅系勁!^0^ 食個個乜春涷奶荼.個胄痛到想死-,- 反學好悶~,~ 開學禮更悶-3- 系到9up. 悶到喊t^t 新同學比人鬧冇唱校歌.3. 反課室,老師好惡,好驚-,- 之後睇儀容個d-,- 放學等yuki!*O* 耐到你5信-,- 楊生好長氣^3^ 反屋企再出去-) 見到傻仔單同學,仲有2個2A的^3^ 啤住人既-,- 我老母問你地咩事?????
`#有冇人幫我交電費-,- 傾太多電話,玩太多電腦.就比人cut.cut左5駛玩lu^0^
你愛5愛我???????? |
| 刊登時間︰2006-09-04 04:40 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
to be time parting ma?????????
分手可能會更好!x) 你就想~,~
好早起身等你0n..0n左又5理人-.- 同左霖傾計-,- 之後同蚊出左去.影貼紙相!x) 柒得要死=,= 買袋買野食..唸住買連..可惜冇銀兩-).d錢用得7788-.- 反到去同bb傾計..好悶-.- 5開心-.-
同劉偉健d對話-,-鬧我笨7\0/
(電子郵件地址尚未確認)-.- 說:
-.-
'# -'$8[-`'走得那樣近!^3^不是緣份`} 是雙方有心拉近}<3`-] ♥ $12-diu忽''._`. 說:
^3^
(電子郵件地址尚未確認)-.- 說:
-_____-
'# -'$8[-`'走得那樣近!^3^不是緣份`} 是雙方有心拉近}<3`-] ♥ $12-diu忽''._`. 說:
笨咩7-.-
'# -'$8[-`'走得那樣近!^3^不是緣份`} 是雙方有心拉近}<3`-] ♥ $12-diu忽''._`. 說:
我好叻!
(電子郵件地址尚未確認)-.- 說:
不要對號入座-,-
'# -'$8[-`'走得那樣近!^3^不是緣份`} 是雙方有心拉近}<3`-] ♥ $12-diu忽''._`. 說:
比暗串了.3.
(電子郵件地址尚未確認)-.- 說:
不敢--
'# -'$8[-`'走得那樣近!^3^不是緣份`} 是雙方有心拉近}<3`-] ♥ $12-diu忽''._`. 說:
怎會不敢.0.
(電子郵件地址尚未確認)-.- 說:
-_-沖涼
(電子郵件地址尚未確認)-.- 說:
掰a,a"
'# -'$8[-`'走得那樣近!^3^不是緣份`} 是雙方有心拉近}<3`-] ♥ $12-diu忽''._`. 說:
8*v*
有冇人比d銀兩我駛!^3^
老母未出糧比我-,-
錢錢錢錢錢$ |
| 刊登時間︰2006-09-03 04:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
小姚,我拜下你可5可以變以前感ah`~,~
can enduring as the universe ?
you to become to get unlike before!t^t
before you go t0 where?????
又太陽又打雷-__-乜事?
我同你2006.8.9-????.?.? 明5明ah-v- 宜家sin先知你系咁5想同我傾-.-明白.
謝小霖聽我訴苦-.- 次次都煩住你-,-我都5想t^t 心痛到卜街<3 成晚係到9up..
我d英文好戀掂! is so good!^3^ yuki話1齊努力升3A!-v- 小忽話.你就想啦~,~ |
| 刊登時間︰2006-09-02 07:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|