| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 16 日 星期二  |
2010 年 11 月 8 日 星期一  |
| 真的蛆了... |
分類: 未分類 |
今日本來諗著全日訓...點知...玩足全日... 勁打羽毛球... high爆了... 同班d人玩數字球...明明冇輸過... 比佢地拉左去......( ) xxx同xxx捉住我兩手... 之後就開始x我=.= 仲慘過邊個邊個...釘十架...(請不要對號入座...) 之後...偷走...又比佢地捉番黎...慘... next 玩幫捉... 笫一次...比人發現左........
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-11-08 07:34 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 2 日 星期二  |
| UT終於考完喇...新潮中學X-三小時單車遊玩記 |
分類: 未分類 |
UT...唉...== ... ... _____________________ 今日我同<新潮中學X>班人一齊踩單車... 車...== -__- 由龍門居踩去天水圍之後踩番黎... 影左勁多相...全是蛆的==... 冇我上鏡...點解? 因為我係戰地攝影C... &wsp......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-11-02 10:01 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 2 日 星期二  |
2010 年 11 月 1 日 星期一  |
| 中史orz... |
分類: 未分類 |
今日考中史... 多得呀邊個邊個份野...唔係我已經死左... 邊個邊個...萬分感謝^^ 今次應該會pass既... 不過唔係幾滿意...因為...我又短暫失憶...TT 錯左d唔應該錯既野...唔記得左d唔應該唔記得既野... 唉...== ________________________________ eng comp...笑住黎作... 正常黎講應該會pass...不過好似錯左好多grammer...== |
| 發表時間:2010-11-01 05:07 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 26 | »
|
|