今日終於開學la】】
某人叫Katy等埋佢…
我問Katy洗唔洗等埋某人…
Katy話唔洗,我地上去先…
跟住上到課室」」]
Katy問我同唔同佢坐…
跟住我話會唔會某人唔鐘意…
Katy話唔緊要啦』』
跟住牙某人又話我啤佢…
算啦…
我話過只要佢唔講我果名出來,
我都唔會點嬲佢…
我都會原諒佢ga◆◇
我最憎D人仲未清楚成件事就係到鬧人..........
我認我成日都係到玩.....
但係...............
唉..算啦...遲D再講//////
留位