今日同Gloria同妹妹去咗影貼紙相....
我地玩咗好耐牙.....
玩得好開心牙!!!
跟住......
行咗一陣街就走咗lu~~
Happy Birthday To Yan////////
今日知道左一D好唔開心既嘢...
我夠好憎你Lo//////////////////
|| | ︴°〞 幾 句 說 話 已 可"→〞摧 毀 一 段 友情+__×`
°|!`'●還能等待_什麼_×°||還可期待什麼??/|*___*】
◥/\/\/係我睇錯左你.......※《對你已失去信任》
((((((((((((((((((I Hate You))))))))))))))))))