|
|
2008 年 12 月 1 日 星期一  |
| 無聊既一日 |
分類: 未分類 |
唉...打啦打啦肥欣...你估我好以你咁咁得閒咩...
今日6點半起左身,不過又訓過,7點再起身,
之後整野,食早餐,7點半出門口,同椰子,楓爺一齊番學,
楓爺你有冇事丫,下次唔好咁唔小心啦,
8點去到元朗西鐵站,之後慢慢行番去,番到去排隊,
上課室,之後好悶,但係第二堂好正,科學堂,又坐左第二到,
肥欣你好樣衰丫,比miss叫你坐番你個位,唉...啲人7.7
之後啲堂好悶,冇咩野,小息就係到玩,午息,同梓姣係地下到企,
之後啲堂都係好悶,放學同肥欣同牛丸同彭德健一齊走,
行到新元朗中心,牛丸拉走左彭德健,之後就得我同肥欣,
大佬你行第二條路,我唔識行番出去家,
之後送完肥欣番屋企,就坐西鐵番屋企,
番到屋企就on msn...
係唔係好無聊呢...
|
2008 年 11 月 24 日 星期一  |
| 我又玩下100問^^ |
分類: 未分類 |
♥無聊問:
01`♥幫自己改個新名::何Boy
02`♥想做男人定女人:女人^^
03`♥下世想做人定動物::人
♥愛情篇;
04`♥你既性取向系咩::唔知= =
05`♥如果有同性朋友中意你會點::無奈= =
06`♥如果你中意左同性朋友會點::自殺
07`♥而家有無拍拖::有^^
08`♥{如有}.你地1齊左幾耐::18日
09`♥{如有}.你愛佢多d / 佢愛你多d::唔知^^
10`♥{如有}.你系點稱呼佢::肥欣
11`♥{如有}.介吾介意對方同異性出街::唔介意
12`♥{如有}.如果佢向你求婚會吾會應承::依家咁小個,大啲可能會
13`♥{如有}.對方性取向吾同左會點::無奈= =
14`♥{如無}.會吾會搵返個::唔會囉
15`♥{如無}.主要睇樣定睇人品::人品
16`♥{如無}.想拍長拖定散拖::長^^
17`♥{如無}.會吾會玩網戀::唔會
18`♥{如無}.出街會吾會主動問人拎電話::唔會
19`♥{如無}.中意左1個人會吾會表白::睇下咩場合^^
♥屋企篇;
20`♥系屋企有咩做::冇野做
21`♥用電腦多數會玩咩::msn
22`♥得自已1個系屋企.會吾會炸機::唔會
23`♥得自已1個系屋企.會吾會系咁大叫::唔會
24`♥得自已1個系屋企.有人噤鐘會吾會扮吾系度::唔會
25`♥得自已1個系屋企.會吾會叫晒成班fd上黎玩::會^^
♥屎尿屁;
26`♥all尿系企系度定坐系度::企= =
27`♥有無試過企系度all屎::一定有
28`♥放完響屁會吾會吾認::唔會
29`♥去完廁所會吾會吾沖廁::唔會
30`♥無人系屋企去廁所會吾會吾[山]門::唔會
♥出街篇;
31`♥由起身到出街需時幾多::30分鐘
32`♥出街前見到陰天會吾會帶遮::唔會
33`♥你多數系遲到定早到既人::遲到
34`♥8號風球以上會吾會約人出街玩::唔會
35`♥最中意去邊度行街::冇邊到最鍾意
36`♥系吾系每次出完街都滿載而歸::唔係
37`♥仲會吾會系街度玩捉e因::會^^
38`♥系多人既地方見到有張1千蚊會吾會執::可能會
39`♥系街度俾人望會覺得系[...]::啲人傻
♥樣子篇;
40`♥覺得自己個樣如何::柒(7.7)
41`♥想吾想整容::唔想
42`♥整容失敗會吾會再整::唔知
43`♥愈整愈衰咁點算::自殺
44`♥你系吾系天然美女/美男::系掛
45`♥敢吾敢吾化妝出街::敢
♥性知識;
46`♥喜愛性嗎::一般
47`♥{女答}.有無玩過1夜情::冇
48`♥{女答}.有無諗過 / 玩過制服誘惑::冇
49`♥{女答}.會吾會介意自己身材吾夠好:唔會
50`♥{女答}.會吾會笑男朋友::會
51`♥{女答}.如果你有需要會點做::唔知= =
52`♥{女答}.有無自慰既習慣::我係男點自慰= =
53`♥{女答}.死魚型定豪放型::唔知
54`♥{男答}.有無試過[呃蝦條]::唔知
55`♥{男答}.怕吾怕餵吾飽女朋友::唔知
56`♥{男答}.中吾中意用condom::唔知(冇用過)
57`♥{男答}.完事後會吾會沖涼::會
58`♥{男答}.有無試過早洩::冇
59`♥{男答}.會吾會好似陳生咁影相留念::唔會囉
60`♥{男答}.中意邊個av女優::冇
♥2選1;
61`♥出街/留系屋企::出街
62`♥冷氣/風扇::冷氣
63`♥眼鏡/con::con
64`♥LV/Gucci::LV
65`♥黑色原子筆/藍色原子筆::黑色原子筆
66`♥泳池/海灘::泳池
67`♥強姦/迷姦::迷姦
68`♥m記/kfc::m記
69`♥可口可樂/百事可樂::百事可樂
70`♥返學/返工::返學
71`♥愛侶/朋友::愛侶
72`♥傾電話/腥sms::傾電話
73`♥貓/狗::狗
74`♥老鼠/小強::老鼠
♥吾知咩題;
75`♥頭髮顏色::黑
76`♥沖涼前除衫定除褲先::衫
77`♥會吾會女扮男裝/男扮女裝::會^^
78`♥玩online game會吾會叫人送野俾你::會(不過好小玩online game)
79`♥系街度見到人地挖鼻屎會點::無奈= =
80`♥搭緊lip..有人放屁會點::走囉= =
81`♥如果你有個仔好似蠟筆小新..開吾開心::會無奈= =
82`♥承上題..加埋小葵系吾系仲開心::都係會無奈= =
83`♥滿吾滿意自己屋企既裝修::ok啦
84`♥見到有人俾人打劫會點::打999
85`♥自己1個搭巴士會做d咩::冇咩點
86`♥{女答).買bra有無特別要求::冇
87`♥{男答}.怕吾怕行行下街俾基佬性挑逗::怕
♥你系吾系..
88`♥自戀狂::唔係
89`♥性無能::唔係
90`♥白癡::係^^
91`♥好中意做100問::ok啦(好頂引囉)
92`♥見1個愛1個::唔會
93`♥好無聊::唔係丫
♥完結篇;
94`♥呢份100問系邊度copy::論壇
95`♥俾幾多分呢份100問{10分滿分}::7
96`♥用左幾多時間做呢份100問::15分鐘
97`♥做完之後你會做咩::玩msn
98`♥做緊戈陣有無人騷擾你::冇
99`♥而家時間::7點
100`♥請寫出100字感想::冇感想 |

2008 年 11 月 15 日 星期六  |
| 2008-11-15 |
分類: 未分類 |
今日一早起身去睇屯門村第一名比賽,
我高佬同均爺一齊去,一去到就見到miss,
miss叫高佬教佢個隊點打,高佬就教,均爺就係到打psp(幾有米丫依家啲人)
我就出左去射波,射左陣,佢地比賽啦,
班人都痴線家,一場比一場大炒,
佢地打左3場,
第一場佢班炒人地10幾,第二場炒20幾,第三場炒40幾,全場炒最多啲球隊,
一開頭打左兩場,之後個場3點幾先打,so我地10幾人一齊去食野,
miss話請所有人食飯,我就話唔洗,之後我就自己出,miss請其他人食,
之後同高佬同均爺坐左陣,均爺要番大陸,佢早走,我同高佬就番去何福堂中學,
打完波,我就同高佬去左藍地打左陣波,我想入樽丫,
但係入唔到,入樽都要學家,真慘,入唔到,仲搞到隻手傷左,
sorry小欣,下次唔打囉!! |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
祝琦姐生日快樂^^  |
分類: 未分類 |
打番琴日琦姐生日d野,
祝琦姐生日快樂^^,你又大一歲啦,又老左啦^^哈哈(講下笑)
琴日係UT既最後一日9點幾放,番屋企整野,但係番到屋企,牙媽叫我陪佢出去食早餐= =
食完,番屋企整野,之後同牙安,梓姣一齊睇禮物(比琦姐)
之後就係北江買左隻公仔,之後就去到千色,同琦姐,荍姐,我,牙安,梓姣,牙智,肥華一齊,
之後我去搵小欣,佢同牛丸一齊,之後我就同小欣咩咩啦(唔想打哈哈^^)
之後就影相哈哈,超多人一齊影^^,之後去唱k,有d唔舒服,唔知咩事= =
唱到3點幾,肥華番屋企換衫,我地就去左冒險樂園玩,之後肥華番番黎,
一齊去食野,食完野,我想走丫,因為我膝蓋痛= =但係你又唔開心,so陪你地囉,
我地去左百鳥塔,我,牙安,梓姣,一齊係到跳街舞,超正,
之後送琦姐番屋企,之後我,牙安,梓姣,肥華一齊坐k73番屋企^^
超開心既一日^^ |
今日去左觀禮  |
分類: 未分類 |
今日早上,9點40幾分起身,因為要去觀禮,so早d起身整野,
玩左緊電腦^^開始整野,整頭,
之後出去北江買野,送比結婚個兩個人,
我就睇到個公仔,係海綿寶寶想送比其英,
比番份生日禮物佢^^我真係好人,
之後冇買,因為要去觀禮,
我牙媽傻家,係天水圍飛的去大埔 (佢傻家)
之後影左幾張個地d相,4點幾走,
坐火車,之後坐巴士,係北江到落車,都係買個公仔比其英(其英你睇到既話,星期一要番學,我送比你)
係北江食完飯先番屋企,係北江買左d衫,係11月7日琦姐個生日都著,
今日大概係咁多,下次再打丫.
觀禮個到影^^
 |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|