danie94128
暱稱: °×何*B ζ°▌
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
★" 13Day;-* 我愛你...
★"9Days;-*
★6Days;-*
2011-02-14
2010-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 604
今日人氣: 1
累積人氣: 6039
2008 年 12 月 1 日  星期一   晴天


無聊既一日 分類: 未分類

唉...打啦打啦肥欣...你估我好以你咁咁得閒咩...

今日6點半起左身,不過又訓過,7點再起身,

之後整野,食早餐,7點半出門口,同椰子,楓爺一齊番學,

楓爺你有冇事丫,下次唔好咁唔小心啦,

8點去到元朗西鐵站,之後慢慢行番去,番到去排隊,

上課室,之後好悶,但係第二堂好正,科學堂,又坐左第二到,

肥欣你好樣衰丫,比miss叫你坐番你個位,唉...啲人7.7

之後啲堂好悶,冇咩野,小息就係到玩,午息,同梓姣係地下到企,

之後啲堂都係好悶,放學同肥欣同牛丸同彭德健一齊走,

行到新元朗中心,牛丸拉走左彭德健,之後就得我同肥欣,

大佬你行第二條路,我唔識行番出去家,

之後送完肥欣番屋企,就坐西鐵番屋企,

番到屋企就on msn...

係唔係好無聊呢...

2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


我又玩下100問^^ 分類: 未分類

♥無聊問:
    01`♥幫自己改個新名::何Boy
    02`♥想做男人定女人:女人^^
    03`♥下世想做人定動物::人
♥愛情篇;
    04`♥你既性取向系咩::唔知= =
    05`♥如果有同性朋友中意你會點::無奈= =
    06`♥如果你中意左同性朋友會點::自殺
    07`♥而家有無拍拖::有^^
    08`♥{如有}.你地1齊左幾耐::18日
    09`♥{如有}.你愛佢多d / 佢愛你多d::唔知^^
    10`♥{如有}.你系點稱呼佢::肥欣
    11`♥{如有}.介吾介意對方同異性出街::唔介意
    12`♥{如有}.如果佢向你求婚會吾會應承::依家咁小個,大啲可能會
    13`♥{如有}.對方性取向吾同左會點::無奈= =
    14`♥{如無}.會吾會搵返個::唔會囉
    15`♥{如無}.主要睇樣定睇人品::人品
    16`♥{如無}.想拍長拖定散拖::長^^
    17`♥{如無}.會吾會玩網戀::唔會
    18`♥{如無}.出街會吾會主動問人拎電話::唔會
    19`♥{如無}.中意左1個人會吾會表白::睇下咩場合^^
♥屋企篇;
    20`♥系屋企有咩做::冇野做
    21`♥用電腦多數會玩咩::msn
    22`♥得自已1個系屋企.會吾會炸機::唔會
    23`♥得自已1個系屋企.會吾會系咁大叫::唔會
    24`♥得自已1個系屋企.有人噤鐘會吾會扮吾系度::唔會
    25`♥得自已1個系屋企.會吾會叫晒成班fd上黎玩::會^^
♥屎尿屁;
    26`♥all尿系企系度定坐系度::企= =
    27`♥有無試過企系度all屎::一定有
    28`♥放完響屁會吾會吾認::唔會
    29`♥去完廁所會吾會吾沖廁::唔會
    30`♥無人系屋企去廁所會吾會吾[山]門::唔會
♥出街篇;
    31`♥由起身到出街需時幾多::30分鐘
    32`♥出街前見到陰天會吾會帶遮::唔會
    33`♥你多數系遲到定早到既人::遲到
    34`♥8號風球以上會吾會約人出街玩::唔會
    35`♥最中意去邊度行街::冇邊到最鍾意
    36`♥系吾系每次出完街都滿載而歸::唔係
    37`♥仲會吾會系街度玩捉e因::會^^
    38`♥系多人既地方見到有張1千蚊會吾會執::可能會
    39`♥系街度俾人望會覺得系[...]::啲人傻
♥樣子篇;
    40`♥覺得自己個樣如何::柒(7.7)
    41`♥想吾想整容::唔想
    42`♥整容失敗會吾會再整::唔知
    43`♥愈整愈衰咁點算::自殺
    44`♥你系吾系天然美女/美男::系掛
    45`♥敢吾敢吾化妝出街::敢
♥性知識;
    46`♥喜愛性嗎::一般
    47`♥{女答}.有無玩過1夜情::冇
    48`♥{女答}.有無諗過 / 玩過制服誘惑::冇
    49`♥{女答}.會吾會介意自己身材吾夠好:唔會
    50`♥{女答}.會吾會笑男朋友::會
    51`♥{女答}.如果你有需要會點做::唔知= =
    52`♥{女答}.有無自慰既習慣::我係男點自慰= =
    53`♥{女答}.死魚型定豪放型::唔知
    54`♥{男答}.有無試過[呃蝦條]::唔知
    55`♥{男答}.怕吾怕餵吾飽女朋友::唔知
    56`♥{男答}.中吾中意用condom::唔知(冇用過)
    57`♥{男答}.完事後會吾會沖涼::會
    58`♥{男答}.有無試過早洩::冇
    59`♥{男答}.會吾會好似陳生咁影相留念::唔會囉
    60`♥{男答}.中意邊個av女優::冇
♥2選1;
    61`♥出街/留系屋企::出街
    62`♥冷氣/風扇::冷氣
    63`♥眼鏡/con::con
    64`♥LV/Gucci::LV
    65`♥黑色原子筆/藍色原子筆::黑色原子筆
    66`♥泳池/海灘::泳池
    67`♥強姦/迷姦::迷姦
    68`♥m記/kfc::m記
    69`♥可口可樂/百事可樂::百事可樂
    70`♥返學/返工::返學
    71`♥愛侶/朋友::愛侶
    72`♥傾電話/腥sms::傾電話
    73`♥貓/狗::狗
    74`♥老鼠/小強::老鼠
♥吾知咩題;
    75`♥頭髮顏色::黑
    76`♥沖涼前除衫定除褲先::衫
    77`♥會吾會女扮男裝/男扮女裝::會^^
    78`♥玩online game會吾會叫人送野俾你::會(不過好小玩online game)
    79`♥系街度見到人地挖鼻屎會點::無奈= =
    80`♥搭緊lip..有人放屁會點::走囉= =
    81`♥如果你有個仔好似蠟筆小新..開吾開心::會無奈= =
    82`♥承上題..加埋小葵系吾系仲開心::都係會無奈= =
    83`♥滿吾滿意自己屋企既裝修::ok啦
    84`♥見到有人俾人打劫會點::打999
    85`♥自己1個搭巴士會做d咩::冇咩點
    86`♥{女答).買bra有無特別要求::冇
    87`♥{男答}.怕吾怕行行下街俾基佬性挑逗::怕
♥你系吾系..
    88`♥自戀狂::唔係
    89`♥性無能::唔係
    90`♥白癡::係^^
    91`♥好中意做100問::ok啦(好頂引囉)
    92`♥見1個愛1個::唔會
    93`♥好無聊::唔係丫
♥完結篇;
    94`♥呢份100問系邊度copy::論壇
    95`♥俾幾多分呢份100問{10分滿分}::7
    96`♥用左幾多時間做呢份100問::15分鐘
    97`♥做完之後你會做咩::玩msn
    98`♥做緊戈陣有無人騷擾你::冇
    99`♥而家時間::7點
    100`♥請寫出100字感想::冇感想

2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


2008-11-15 分類: 未分類

今日一早起身去睇屯門村第一名比賽,

我高佬同均爺一齊去,一去到就見到miss,

miss叫高佬教佢個隊點打,高佬就教,均爺就係到打psp(幾有米丫依家啲人)

我就出左去射波,射左陣,佢地比賽啦,

班人都痴線家,一場比一場大炒,

佢地打左3場,

第一場佢班炒人地10幾,第二場炒20幾,第三場炒40幾,全場炒最多啲球隊,

一開頭打左兩場,之後個場3點幾先打,so我地10幾人一齊去食野,

miss話請所有人食飯,我就話唔洗,之後我就自己出,miss請其他人食,

之後同高佬同均爺坐左陣,均爺要番大陸,佢早走,我同高佬就番去何福堂中學,

打完波,我就同高佬去左藍地打左陣波,我想入樽丫,

但係入唔到,入樽都要學家,真慘,入唔到,仲搞到隻手傷左,

sorry小欣,下次唔打囉!!

2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


祝琦姐生日快樂^^ 愉快 分類: 未分類

打番琴日琦姐生日d野,

祝琦姐生日快樂^^,你又大一歲啦,又老左啦^^哈哈(講下笑)

琴日係UT既最後一日9點幾放,番屋企整野,但係番到屋企,牙媽叫我陪佢出去食早餐= =

食完,番屋企整野,之後同牙安,梓姣一齊睇禮物(比琦姐)

之後就係北江買左隻公仔,之後就去到千色,同琦姐,荍姐,我,牙安,梓姣,牙智,肥華一齊,

之後我去搵小欣,佢同牛丸一齊,之後我就同小欣咩咩啦(唔想打哈哈^^)

之後就影相哈哈,超多人一齊影^^,之後去唱k,有d唔舒服,唔知咩事= =

唱到3點幾,肥華番屋企換衫,我地就去左冒險樂園玩,之後肥華番番黎,

一齊去食野,食完野,我想走丫,因為我膝蓋痛= =但係你又唔開心,so陪你地囉,

我地去左百鳥塔,我,牙安,梓姣,一齊係到跳街舞,超正,

之後送琦姐番屋企,之後我,牙安,梓姣,肥華一齊坐k73番屋企^^

超開心既一日^^

2008 年 11 月 1 日  星期六   陰晴不定


今日去左觀禮 開心 分類: 未分類

今日早上,9點40幾分起身,因為要去觀禮,so早d起身整野,

玩左緊電腦^^開始整野,整頭,

之後出去北江買野,送比結婚個兩個人,

我就睇到個公仔,係海綿寶寶想送比其英,

比番份生日禮物佢^^我真係好人,

之後冇買,因為要去觀禮,

我牙媽傻家,係天水圍飛的去大埔(佢傻家)

之後影左幾張個地d相,4點幾走,

坐火車,之後坐巴士,係北江到落車,都係買個公仔比其英(其英你睇到既話,星期一要番學,我送比你)

係北江食完飯先番屋企,係北江買左d衫,係11月7日琦姐個生日都著,

今日大概係咁多,下次再打丫.

觀禮個到影^^