danie94128
暱稱: °×何*B ζ°▌
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
★" 13Day;-* 我愛你...
★"9Days;-*
★6Days;-*
2011-02-14
2010-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 604
今日人氣: 0
累積人氣: 6043
2008 年 9 月 6 日  星期六   晴天


2008-09-06 分類: 未分類

都唔知有咩打哈哈,星期五我冇番學,因為我眼鏡爛左頭暈so我冇番!!

唉...個天係咁行雷真係唔知講咩= =又有陽光又落到唔知個天想點

希望中午個時唔好再落雨會果唔係就冇得打波,唉...唔知個波衫幾時有得拿

今日可能去中央打波,我要出去食野啦,今日打到尼到bye bye

2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


第一日番學 分類: 未分類

今日第一日番學,一早就要起身唉...有d眼訓
番到學冇得入課室,企係到等個個死人關寶蓮,我企左1半鐘...
叫我上去做功課,我上到去一陣做完,又要等佢,等左又唔知幾耐...等緊個陣好眼訓
佢話要做服務,先幫我註冊= =
又等佢唔知幾耐,佢先叫我上圖書館做服務...
上到去全部都係女我o哂
到12點食野d女仔係咁問我野真係
做到6點幾走人...番黎坐西鐵轉巴士,係巴士聽到我後面個兩個師拉一個係咁講:哈,咁搞笑,令外一個係咁講:唉...好煩阿!
我係前面係咁笑,我打比椰子問佢人文書仲係唔係到,番到屋企再落去影印去左2樓同3樓到影...
影完番屋企,番到去食飯
食完飯做功課,做到10點半...打Bolg
(記得留言阿!!)

2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


聽日番學啦!! 分類: 未分類

今日一起身就去左天恆打波...有我,椰子,燒B,牙滔,均爺,高佬!!
我同椰子今日同高佬鬥波,我同椰子都win左高佬丫!
我地係分開打^^打到大概11點幾番屋企沖涼...
sor丫椰子,燒B,牙滔係我屋企樓下等左咁
我地一齊去左七福神食野
食完去均爺屋企做功課,但係去到又冇做= =
所以就去燒B屋企做...
番到屋企食野,打機...
聽日番學啦!!唉...我番到去都冇得入課室= =
今日打到尼到我要sleep 

2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


第一次打Bolg!! 分類: 未分類

今日一起身10點30分,係屋企打機,中午牙滔打比我問我出唔出去食野我話好啊.
3點30分番左學,番到學佢叫我睇書,上左圖書館我就讀睇三分球神射手睇左
大概30分鐘,叫我番屋企做讀書報告200字= = 唉...一定做唔到!!番到屋
企我就緊係打機啦,打到7點半食飯我牙爸番左黎,所以我唔知有冇得去
打波,大多數都唔去得,但係佢話得個陣我超無奈!我就上左去天恆
我地打下打下波高佬問我地練波好唔好?有d人話想鬥波,高
佬好似唔開心走左,我地有冇鬥波過左一陣高佬上番黎
我地就鬥波打3on3打到關燈高佬問我地有冇心練
波= =  咁樣好難答!!我地關左燈頌有做野,但
係唔講得,我番到屋企沖涼訓覺!!
記得留cm丫!!