danie94128
暱稱: °×何*B ζ°▌
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
★" 13Day;-* 我愛你...
★"9Days;-*
★6Days;-*
2011-02-14
2010-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 604
今日人氣: 0
累積人氣: 6040
2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


開心的一天 開心 分類: 未分類

今日5點30分起左身,想玩靈魂出竅,點知玩唔到,

玩下玩下訓左= =之後8點幾又起身,整野,

9點半去巴士站等燒b同均爺,一齊去橫洲,

多謝你丫琦姐,等我地,之後一齊去,

去到見到miki姐坐左係到,

就行過去,又話放低d野,都唔知放低d咩= =

之後就係咁打波,椰子之後黎左,

so有我,燒b,均爺,何鴻,椰子係到打波,miki同琦姐幫我地睇野,唔該曬!

之後打左陣我就影左兩張相,^^

影完,去左食野,我同燒b食左15分鐘真係快,

之後又番橫洲打波,等左超耐琦姐先之番黎,,我枝水係你到家,等左你半個鐘先番

梓姣到黎左,佢地係到射波,我坐左係一二邊,

之後有人話鬥波,我冇打,因為好累sorry丫大家,

琦姐同miki姐係到做啦啦隊,我同梓姣就做左d野(唔可以講,如果唔係琦姐會嬲我)

場波輸左,比左個場人地,之後就走人,我同梓姣同miki姐送琦姐番屋企,

係ok買左好多野食,之後番到屋企,冇野做,好悶...

今日係小欣既生日,祝你生日快樂^^ 

2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


打blog囉,係咁比人叫無奈 分類: 未分類

今日7點幾起左身,開左電腦(單)籃球火黎睇,好好睇丫,

之後椰子叫我係巴士店到等,一齊坐車去橫洲,

去到西鐵店,何鴻打比我,我玩何鴻話我係屋企,點知佢真係信,哈哈!!

有我,燒B,椰子,駒哥,均爺,楓爺,恩恩(男仔),何鴻,壽司,豬朗係橫洲打波

我地去到就開始鬥波,楓爺個死掘機,係到掘我地機,都唔比我到打波,

打左陣高佬黎左,點知佢話要番學,so走左,我地就去食野,

食完又番橫洲打波,打到4點幾楓爺話走,唉...早知就同楓爺你走啦,

楓爺自己走左,之後過左一陣恩恩又走,

我地冇走個d打到6點幾先走,椰子同駒哥同何鴻係地傾計,又唔比我地知,真係慘,

之後我,燒B,豬朗,壽司一齊走,椰子,駒哥同何鴻仲係到傾計仲唔走,

我同燒B同壽司一齊坐k73番屋企,我番到去幫牙媽買野真乖,

B哥同琦姐係到傾電話,之後我送燒B番屋企,點知佢送番我番屋企,

今日就係咁,bye bye

2008 年 10 月 6 日  星期一   陰晴不定


無聊的日子 呆滯 分類: 未分類

腳好番好多拉行得,上得樓梯,唔跳得,唔跑得,

不過都好開心,陸運會應該好得番,

今日音樂堂先番到,一番到去冇咩出聲,

之後上電腦堂,個miss話今日好以唔見何東尼,大佬我今日有番丫只係我冇出聲炸,

做合成相,之後食飯,要出去換飯因為我唔食得牛肉,

小息去左圖書館還圖書同點書,之後係課室到玩,同其英姐玩,

之後上人文堂要抄筆記,我係到做樣冇抄到,

數學堂牙sir嬲冇教書,我地真係衰,係咁同荍姐傾計,

放學本身得自己一個番,但係見到琦姐,荍姐,仲有玲姐,

所以一起番屋企,走到西鐵站,我上到去想等佢地,點知等左好耐都唔見,so自己走左,

番到屋企冇野做,只好做功課,on  msn,聽歌,11點到打blog,我全家都係到睇(根)肉擂台,

我細妹睇到look左落地,聽日唔洗番,學校有唔比今日唔洗番一係慘!!

今日打到尼到!!

2008 年 10 月 1 日  星期三   晴天


唉...個腳傷左 分類: 未分類

唉...傷左丫點打波丫

係咁比人叫我打blog= =

今日早上去左睇(鐵)打,中午係屋企好悶之後去左橫洲打波,

椰子佢地成炸係到打波最衰我個腳害到我冇得打波,

但係我射左一陣波都ok準!!

我去到見到美琪妹仲有xxx,去到係到睇椰子佢地打波,

自己冇得打,真係好慘

之後教牙xxx打波?佢又打左陣唔打無隱,

楓爺係咁係到講爛gag,笑到我look地,

打到6點幾就走人,唉...聽日要同椰子個班比賽籃球,

個腳又傷左都唔知點打...真係好慘牙,

都冇咩野打啦,今日打到黎到,

bye bye

2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


番左學的第7同第8日 分類: 未分類

好耐冇打啦!!

講番星期2同今日d野.

星期2上週會超眼訓,李sir係咁行過黎,叫我地唱歌.

第2堂係閱讀堂變左做班主任堂,聽個miss崔講野又話有咩要求又咩= =

第3同第4堂到係eng,上eng好正,係咁聽牙sir同鍾嘉嘉串咀哈好正丫.

第5堂係中文冇咩野,第6堂係數學堂d數超易.

之後食飯,小息係到吹水,第7堂係人文我都唔明miss話咩一直係到抄野.

第8堂又係eng唉...上左3堂eng尼堂eng聽個鬼佬講野做野.

星期3番半日,今日頭兩堂va,要晝拳頭= =

第3堂科學(黑犬)書,第4堂人文又係到抄野.

仲有eng同數學就放學,兩堂都冇咩野做.

放學去左水邊圍食野,同燒B番學上圖書館做野,做完,我同燒B做功課,打比何鴻,佢地係橫洲打緊波

我同燒B一齊去打,打到7點10到,飛的番去天澤陪燒B買運動鞋,之後番屋企.

聽日有PE堂正