yoyoyoyoyo,久違既qooza!
大家好耐冇見啦xdd"
呢幾個星期都好唔得閒呀
因為成日都要番官塘train(點解咩黎就唔講啦,一陣比人拎黎笑)
日日都好夜番,11點幾先食飯.第二日仲要6點半起身
真係想訓左2個幾鐘
日日都係咁,冇做功課,冇聽書
好似為左kumite咁
好彩最後都完左啦
最後都完左啦xdd"
boys choir個比賽
真係好多謝華仔
一直都好落力同我地練
多謝葉滿華!
岩岩去荔景拎袍,見到孫家豪佢地
成班去TW慶功
xdd"咁都比我撞到
有新袍.勁開心@@
各位,Love Who You Find. Trust Who You Love!
We Are Friend
|