danny3157
暱稱: TAT
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
離開
Gwong Fuk Heung Gong
明天的你會怎樣
身邊還有同伴啊!
喝多了
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
`aRXYyU〞 (aRxYyU)
゙♪ 권아내 (Rabbitlove0O)
❤紊 KiSs✖  (chauchaukai)
-`★ (ssaannaa)
CZE (yws022009)
sammijaii<3 (sammiso9555)
`'❤ ﹏*+ 貓 x jai... (natalieOvO)
兔子♥ (LoVElyX)
珊妹妹 (sandy1238843)
`★Rainko:D (Kristyho)
銓 (wongchichuen)
膠子 (z6zching)
♥chanwingni;' (nikychan)
Yomi Law (yomi0916)
Thin Poon (sellfishboy)
ShanC. (shan0w0)
飛飛♥<3` (MayMayyip)
henrylo (HENRYWYLO)
... (queenie925)
可可 (cicilovetsz)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 644
今日人氣: 19
累積人氣: 2800
2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


眾所周知的一天 分類: 未分類

今日應該都係幾出名既一日

我諗大家都好緊張,好驚

驚呀爸呀媽見到個成績表就鬧人

講真,今日我覺得唔驚

我讀左書咁耐

我係第一次唔驚佢地

雖然見到自己既成績

都會失望低頭

但係我對得住自己

今年既BaNd5同4少左小小

多數上左band3

Phy英文個part好開心

上左中學以黎我第一次有100*0*

其他野唔講得上滿意

不過講得上係於心無愧

番到屋企冇啦啦上唔到網

自己搞到6:00先搞得掂

呵呵

聽日又放一日假啦@_@真開心

依家我係屋企唔知對屋企人黎講

係咩既形象

老母一番黎

就話我唔食生果唔食菜

我自問係屋企食既每餐

都食成碗菜

屋企整左一大碟生果

我最少食一半

何來少菜少生果?

5:00煮麵食

煮左出黎

食到一半

呀妹係到望住我

婆婆又係到話

"呀妹想食呀,比一啖佢啦"

我係想比佢呀

佢又自己唔鬼出黎

我點俾呀

我就叫"要食就出黎啦"

佢又唔出黎

咁我咪食哂佢囉

之後呀婆又係到嘈

"唉,做呀哥做左咁自私"

我真係頂佢個X.....

之後勁飲水,

因為真係好想爆粗

佢地話到我好似小器又自私

我問心

我真係咁自私咩?唔係

考試無盡力咩?有呀

屋企人講野,聽完就算?佢叫我我就做

佢地話我態度好有問題

佢地又唔睇自己脾氣

佢嘈就得

我講句野就話我駁咀

有毛有翼識飛啦

依家TVB一台獨大

佢咪同TVB無分別