今日總算呢排最開心既一日
不過一朝早又發生d唔開心既事
本身呀爸比我100蚊放係暗格旁身
今日諗著用黎增值
點知出左門口先知唔見左
不翼而飛~~~~~~
相信大家都知邊個咁好心啦
之後去左東涌
同肥潘打波
順道吹吹水
發現我真係好廢
三分球
100球1中
.....................................................................
最後上埋音樂班
學口琴
本應我最愛既樂器
但唔係點解開始冇咩心機學
二重奏就搞到好差
都冇所謂
盡力就可以啦=]
今個月出糧既時候又到啦
見到有好多$$
好開心(唔好話我變態)
番屋企
睇我琴日借既一本書
《幕下了,讓我們戀愛吧》
果然幾好睇呢!!
今日我識多左個好朋友@_@
不過做左我師父
|