danny3157
暱稱: TAT
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
離開
Gwong Fuk Heung Gong
明天的你會怎樣
身邊還有同伴啊!
喝多了
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
FAAT (fkc_1234)
♥kaman (kaman831)
- [★] 帥I... (MsCcBabe0v0)
y (mR0rz)
呀琳;] (lovedog520)
♥chanwingni;' (nikychan)
-`★ (ssaannaa)
★腳趾∴ (alexty123)
`'❤ ﹏*+ 貓 x jai... (natalieOvO)
Yin'B (YeLyR)
CTY(: (CHANGbbvoov)
★M0KIU` (MOKIU)
- CSY (milk1026)
∥布00﹏布↗。 (chloe1027)
. (suki012345)
低能兒童xD (yi0313)
龜²:) (wendy0224)
mTh (hihieric244)
` 貓子 ❤" (nsp604)
★☆ NichoLAs Mak (nicholas2010)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 644
今日人氣: 49
累積人氣: 2732
2014 年 12 月 13 日  星期六   寒冷


開心 分類: 未分類

 如日日都可以開心笑

其實呢句真係廢話XD

要笑既自己幾時都可以,

要開心既幾煩燥都可以開心.

好多人都話我變左好多

我一直都唔信

依家先發現原來人真係會變

睇番之前既BLOG,

見到個白痴打埋哂D無無謂謂既野

當堂笑左出黎LOL

其實如果真係想開心既

根本唔需要任何事,任何證據

所遇到既野無人控制到

但係自己既心態點都係自己話事

呢個亦係我成日比人話痴線既原因

點解唔可以自己開心?

點解唔可以自己笑?

點解要將自己既心情拘泥於所見到既野?

呢樣就係將唔同人分高低既地方

若果仲好似小朋友咁

因為有事發生就只係識講"不爽囉""好狗囉""勁唔開心囉"

咁一世人都只會識不爽囉XD

學會接受承受,然後根據自己口味轉化成自己真正需要(變左食譜LOL)

呢樣先係成長, 咁樣先係成熟

AR.仲有,要識反思<-呢個字學校不斷教,但有幾多人會做,又有幾多人識做,應該一隻手夠數LOL

Laugh it out! No one cant do this LOL

Danny.L