如日日都可以開心笑
其實呢句真係廢話XD
要笑既自己幾時都可以,
要開心既幾煩燥都可以開心.
好多人都話我變左好多
我一直都唔信
依家先發現原來人真係會變
睇番之前既BLOG,
見到個白痴打埋哂D無無謂謂既野
當堂笑左出黎LOL
其實如果真係想開心既
根本唔需要任何事,任何證據
所遇到既野無人控制到
但係自己既心態點都係自己話事
呢個亦係我成日比人話痴線既原因
點解唔可以自己開心?
點解唔可以自己笑?
點解要將自己既心情拘泥於所見到既野?
呢樣就係將唔同人分高低既地方
若果仲好似小朋友咁
因為有事發生就只係識講"不爽囉""好狗囉""勁唔開心囉"
咁一世人都只會識不爽囉XD
學會接受承受,然後根據自己口味轉化成自己真正需要(變左食譜LOL)
呢樣先係成長, 咁樣先係成熟
AR.仲有,要識反思<-呢個字學校不斷教,但有幾多人會做,又有幾多人識做,應該一隻手夠數LOL
Laugh it out! No one cant do this LOL
Danny.L
|