呢排都覺得自己有小小唔多妥,
睇野既角度有小許過高,思想都愈來愈過份
成日都好大男人咁....
或者一放假就連個人要求都一併放鬆埋
覺得講野又語無倫次,又過份....
可能呢排有人,有d野搞到我心理失調啦xD....
基本上我都無邊刻係正常過sosad
總之,痴痴地線啦xD
You make me crazy,confused,and nervous
DaNn