唉,,個風走左啦.....
今日第一堂,,學生發哂狂~~~~~
第一堂,,A&D
要我地帶d汽水罐= ="""
我個個比胡XX M左呀>_<
搞到比個死人7頭梁抄左一張>_<""""
跟住I.S.,,悶到屎,,一路聽mp3,,一路訓~~~
IH都係悶= =""又聽mp3 XD
中文,超無聊= =""勁傾計同埋聽MP3 XDDDD
lunch,無啦啦胃痛><痛屎左我啦>[]<
忍痛上埋最後個3堂,,上功課X導....又聽mp3 XDDDDDDDDD
跟住睇左陣TT 就走啦~~~
我依加個胃仲好痛><好辛苦呀>0<""
┤....想想想想想,,想過千萬次.._*沒了真愛/[]]就如生命的完結...”真想閉眼,,永遠沉睡在自己的夢,,[]]]
::;[]]+難道這真的是夢嗎?[]]_*
|